czwartek, 1 maja 2014





                   Nowe oblicze ciebie #1


 Cześć. To pierwsza część "Nowe oblicze ciebie". Jak już mówiłam udowodnię wam, że da się użyć włosów normalnych tak żeby wyszła i ładna twarz, i stylizacja.


                                     Użyłam włosów, które były pierwsze (oprócz łysiny)



                                           

Opis: Fryzura sama w sonie nie jest najpiękniejsza :c ale jeśli się dobierze do niej odpowiednie usta oczy (te nie są dla SS) i nos to wygląda całkiem ładnie.

  

                                                                        Makijaż



Opis: Makijaż jest delikatny i dziewczęcy (niestety nie umiem robić makijażu). Użyłam tylko dwóch kolorów, ale nie wyszedł najgorszy :) Obiecuję, że będzie pasował do stylizacji.





|wianek-Pretty'n Love|bluzka- Callie's Picks|spodnie- MissSixty|buty-velvet orchid|torebka-wild candy|

Opis:Stylizacja w dziewczęcych kolorach, dodaje włosom uroku, ale trzeba pamiętać żeby nie przesadzić. Do takich włosów sukienka, ani spódnica nie pasuje. Jestem całkiem zadowolona z tej stylizcji.                                                                                                      



To chyba na tyle :) Mam nadzieję, że się wam podobało :)


Piszcie co mam poprawiać w postach. Może chcecie rzeczy, które są w sklepach? 



4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba makijaż,nie prawda, że nie umiesz ich robić. Włosy mi się podobają, chociaż nigdy nie były na mojej doll. Stylizacja także mi się podoba, pasuje do makijażu.

    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! Wszystko jest ładnie dopasowane, według mnie nie da się nie umieć robić make-upu :) Wielki plus dla ciebie, za śliczny dobór ubrań i spójną całość. Nie często cokolwiek mi się podoba, ale wiem już że twoje posty będzie miło się czytało! :)
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie, gdy zobaczyłam pierwsze zdjęcie ( to z włosami ) pomyślałam sobie "O Boże, to będzie tragedia." Gdy dodałaś makijaż... "Róziowo będzie...dziecinne" ALe kiedy zobaczyłam całość? Genialne! Cudne! Styl. Klasa. Elegancja. Bardzo dobrze, że dodałaś ten wianek. Bez niego brakowałoby mi czegoś :)

    Po tej stylizacji, która bardzo mi się podoba, wiem , że masz takie poczucie stylu i gustu oraz głowę pełną pomysłów, jak mało kto na stardoll.com . Miło mi będzie czytać Twoje posty :)



    STYLIZACJA : HOT HOT HOT HOT

    Na stardoll: gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam bardzo podobnie jak gabadoll :)
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń