wtorek, 6 maja 2014

Przepraszam i stylka.

Ponieważ nie mogłam złapać szefowej bloga nie mogłam dodać nowego działu do planu zajęć.Dla przeprosin za brak nowego postu,postanowiłam dodać stylizację za sm.Mam nadzieję że ta jest chodź o połowę lepsza od tamtej.



                                                                                                                                            
Kolczyki - bonjur bizou,50sm
Bluzka - bonjur bizou,110sm
torebka - voile,48sm
spodnie - bonjur bizou,
okulary - wild candy,64sm
bransoletka - rio,10sm
I buty które dzisiaj odkryłam.Moim zdaniem są śliczne.-voile,56sm

Mi stylizacja nawet się podoba ale nie jestem do niej przekonana na 100%. Chciałam dać jakiś pasek ale nie mogłam znaleźć. Z komentarzy wylosuję osobę która dostanie 100sm.

3 komentarze:

  1. T stylizacja jest dużo lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja jest bardziej dopracowana aczkolwiek coÅ› mi tu nie pasuje.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co się oszukiwać - stylizacja o dwa stopnie wyższa niż Twoja poprzednia. Widać, że pniesz się w górę. Powoli, ale lepsze to niż stac w miejscu, prawda?

    Nie do końca podoba mi się ten stój, ale jest definitywnie lepszy od poprzedniego. Kompletnie nie rozumiem miejsca tej bluzki w całości. Ona tutaj nie pasuje. Zmień ją na bardziej prostszą i bez takiej wielkiej kokardy na przodzie a będzie całkiem OK. Te buty na pierwszy rzut oka są ochydne, ale po chwili zastanowienia dotarło do mnie, że są piękne. Wyrzuciąłbym też bransoletkę i zamieniłabym na mniejszą. Okulary też do kosza. Za mało dodatków to grzech, ale przesyt tego wszystkiego nie służy nikomu

    PodsumowujÄ…c : Stylizacja fajna, ale pracuj, pracuj, pracuj :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń