sobota, 17 maja 2014

Trochę koloru

Może zacznę od tego, że bardzo cieszę się, że czekacie na moje kolejne stylizacje (a przynajmniej gabadoll). Bardzo miło jest mi, gdy widzę że ktoś jest zainteresowany tym co robię, choć nie zawsze jest to warte uwagi. Coś wzięło mnie dziś na przemyślenia, powoli dochodzę do wniosku, że chyba za bardzo angażuję się w pracę na tym blogu, staram się dodawać posty w miarę możliwości codzienni, choć nie zawsze mi się to udaje, organizuję jakieś losowania, zapraszam nowe osoby. Wiem, że nie ja jestem właścicielką tego bloga, ale zauważyłam że posty oprócz mnie dodają ostatnio tylko Soxo_ i nataliaszelc01. Wydaje mi się, że w ten sposób blog nie ma zbyt dużych szans. Dlatego, też rozważam założenie własnego bloga. Wiem, że to nie jest łatwe zadanie, bo już kiedyś prowadziłam swój blog i udało mi się zebrać prawie 200 obserwatorów, tyle że myśląc że odchodzę ze stardoll na zawsze usunęłam go, a teraz bardzo tego żałuję. Muszę to jeszcze przemyśleć, może macie dla mnie jakieś rady?

A to stylizacja, tak wiem znowu te okulary ;) 
Spośród komentatorów wylosuję osobę, która je otrzyma ;)


Miłego dnia i pogody ducha, bo ta za oknem raczej nie dopisuje ;)

Sweet0Monisia

32 komentarze:

  1. Po pierwsze : RÓB TO, CO POTRAFISZ NAJLEPIEJ ! - dodawaj stylizacje, a co z tego, że robisz to tylko T Y ? To ty jesteś sumienna i zdobywasz zaufanie innych. Jeśli właścicielka zaniedbuje blog ( co jest przykre), to nie jest Twoja wina.
    Po drugie : JEŚLI CHCESZ ZAŁOŻYĆ BLOGA, to zrób to ! Rozwiń się jeszcze bardziej ! Obiecuję, że będę pierwszym obserwatorem.
    Po trzecie : Uwielbiam Twoje posty, bo Twój styl i gust jest bardzo bliski mojego ( przynajmniej tak sądzę)
    Po czwarte : TRZYMAM ZA CIEBIE MOCNO KCIUKI ! ! ! I na pewno nie przestanę komentować Twoich stroi :)
    ____________________________________________________________________________

    Stylizacja : chciałabym napisać coś w stylu " nie będę się rozpisywać, bo ta stylizacja jest po prostu BOSKA". Ale nie potrafię zostawić komentarza tak nie dokończonego!

    Na pewno ten stój jest świetny ! Najpierw kolory. Zgrane. Dopasowane. Wyszukane połączenia. To cecha charakterystyczna Twoich stroi. Podoba mi się ten nasycony fiolet na spódnicy i torebce. Fajnie te dwie rzeczy się dopełniają i dodają stylizacji jeszcze więcej imprezowego klimatu. Świetna jest ta sukienka. Dobre zastosowanie. Genialny kolor. Uspokoiłaś nim i gładkimi, beżowymi butami strój. Futerko. Bomba ! ! ! Ten mix kolorów jest genialny! Też myślałam, żeby go kupić, ale jednak nie dokonałam zakupu.
    Minusem tej stylizacji są okulary. Niby są w uniwersalnym, czarnym kolorze, ale według mnie kompletnie tu nie pasują. One są vintage, a strój jest rodem ze sceny disco lat 80'. Nie pasują i kształtem i kolorem.

    Podsumowując : mimo drobnego minusa stylizacja i tak jest świetna :)
    Ocena : HOT :)

    P.S. Mocno trzymam za Ciebie kciuki. Wiem, że sobie poradzisz, jeśli zdecydujesz się sama poprowadzić bloga :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam tam samo jak Gabadoll i myślę że losowanie nie jest tu potrzebne. Ona zawsze pierwsza dodawała komentarze, zawsze najmocniej cię chwaliła, dokładnie opisywała. Myślę że to ona powinna dostać te okulary ;)

      Marteshe

      Usuń
    2. ;*** Dziękuję Ci gorąco ;***

      Usuń
    3. Nie ma za co, po prostu tak uważam ;)

      Usuń
    4. Fajnie, że nie walczycie tylko o nagrody, ale doceniacie siebie nawzajem :) Jest mi niezmiernie miło, że mam takie czytelniczki :D

      Usuń
    5. Ah, po prostu uczciwość bo jeśli ktoś napisze 2 słowa i zostanie wylosowany no to trochę smutno bo Gaba na przykład zawsze pierwsza, zawsze długo i dokładnie.

      Usuń
    6. Dokładnie ;) I dlatego zawsze mam problem przy losowaniu, bo z jednej strony widzę, kto jest najbardziej aktywny, a z drugiej chciałabym aby każdy coś wygrał :/ Dlatego zaczęłam zdawać się na te programy losujące liczby. Chciałabym nagrodzić wszystkich, choć nie zawsze mogę :(

      Usuń
    7. Wiesz, gdybyś nagradzała wszystkich to twój budżet nie pozwalałby na na codzienne stylizacje ;D

      Usuń
    8. No i właśnie to jest to ;)

      Usuń
  2. Gabadoll obiecała że byłaby by pierwszym obserwatorem a ja obiecuję że została bym drugim.Ja tu jestem tylko dla ciebie, dla twoich stylizacji. Tylko dlatego komentuję ponieważ to ty zachęcasz do tego swoimi twórczymi natchnieniami zawartymi w stylizacjach.Ty się na tym znasz, ty umiesz bawić się modą, ty jedyna wiesz co znaczy to słowo.Gdybyś odeszła a pomimo tego nie założyła nowego bloga to ja przestałabym komentować i ten blog i każdy inny bo wiem że nie byłoby tu lub na innym blogu osoby która swój obowiązek tak doskonale jak ty wypełniała.Wiem, i zgodzę się znowu z Gabadoll że poradziłabyś sobie sama doskonale z własnym blogiem, bo ty jedyna dodajesz posty codziennie, motywujesz do komentowania! Razem z Gabadoll trzymam tak samo mocno kciuki i liczę na Ciebie Monisiu! Stylizacja jest cudowna i piękna.Fajnie że użyłaś tej sukienki z Academy w ten sposób iż zostawiłaś tylko górę, a dół zakryłaś tą piękną, genialną spódnicą.Ten fiolet jest taki energiczny, taki pełny.Spódnica sama w sobie jest baaardzo ładna.Do tego ta torebeczka, bardzo ładna i zgrana z resztą stroju.To wszystko tak ładnie wygląda! I jeszcze ta hmmm.... kamizelka w różnych kolorach tak świetnie się prezentuje mając te ładną domieszkę jasnego różu, czy też fioletu. Buty są naprawdę świetne, wysokie i kolorystycznie pasujące. To wszystko jest takie świetne! (Naprawdę uważam że nikt nie umie robić stylizacji lepiej niż ty, Monisiu). Te okulary są jak najbardziej Must Have, ale nie musisz dodawać ich do wszystkiego, oczywiście nie przeszkadzają mi za bardzo ale ta czerń troszkę jednak nie pasuje do tego outfitu.Stworzyłaś taki fajny nastrój, taką miłą i przyjemną atmosferę.

    Trzymam za Ciebie kciuki, myślę że Twój blog mógłby zrobić furorę w Świecie Stardoll ;)

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja, nie odchodź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Wchodzę na tego bloga już kawałek czasu, ponieważ jest partnerem bloga który bardzo lubię czytać. Od tego czasu spodobały mi się 1, no może 2 Twoje stylizacje. Reszta to było według mnie przypadkowe połączenie ubrań lub połączenie pierwszych lepszych. Tutaj nie ukrywam - ładna kolorystyka, ale stylizacja nie powala i nie jest jakaś nadzwyczajna. Na tym blogu oprócz właścicielki, wkurza mnie też nawał tych przemiłych komentarzy. Czasami mnie aż wzbiera od tych słodzików, komplementów i metrowych komentarzy i to pod każdą stylizacją ! Nie cierpię tego. Oczywiście zaraz zacznie się obrażanie mnie i krytykowanie. Obserwuję jeden blog, ponieważ sądzę, że lepiej jeden i czytać go codziennie niż tysiące i połowy z nich nie znać lub wchodzić raz na jakiś czas. Nie podaję swojego nicku, ponieważ usunęłam swoje konto ze stardoll, a na swoim nowym mam niski lvl więc odrazu zacznie się krytyka, że się nie znam i nie mam nic do gadania. Na tym blogu podobają mi się stylki Soxo_ i nataliaszelc01. Bez urazy, jesteś świetną redaktorką, ale dla mnie robisz beznadziejne stylizacje. Uważam, że powinnaś stąd odejść, tak samo jak Soxo i nataliaszelc01, marnujecie się tu. Właścicielka to tylko zrobić bloga, rozdać stanowiska i niech się dzieje wola nieba. A to właśnie ona powinna dodawać posty, konkursy, reklamować bloga ZAJMOWAĆ SIĘ NIM. A nie wchodzić raz na ruski rok i napisać posta z okazji świąt (chodziaż tego to chyba też nie zrobiła). Załóż własnego ! Soxo i nataliaszelc01 z tego co wiem to pracują razem na jednym. Byłabyś bardoz dobrą właścicielką, uwolnij się jak najszybciej od bloga tak naprawdę który Cię nie rozwija i nie ma przyszłości. Takie jest moje zdanie. Nie chciałam przy tym nikogo urazić, broń Boże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinię. Cieszę się, że wyraziłaś swoje zdanie na ten temat ;) Nikt nie będzie Cię tutaj obrażał, ani krytykował (a przynajmniej mam taką nadzieję ;P) Szkoda, że nie pisałaś co Ci się nie podoba w moim stylizacjach, bo bardzo szanuję krytykę i staram się następnym razem unikać tego co wcześniej zostało mi wytknięte, bo jak wiadomo człowiek uczy się na błędach. Oczywiście każdy z nas ma inny gust, styl dlatego możemy uczyć się od siebie nawzajem.
      Wiem, że moje stylizacje nie są wyszukane, ponieważ ja jestem zwolenniczką prostoty i minimalizmu, dlatego najchętniej dodawałabym przez cały czas klasyczne, czarno-białe stylizacje. Wiem jednak, że tego robić nie mogę. Byłabym wdzięczna za więcej komentarzy z Twojej strony, bo widzę że piszesz to co myślisz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Przecież ja, Gabadoll, i katniss-ne też dodają szczere komentarze! A mi lub Gabadoll nigdy tak nie powiedziałaś. Ale nie będę się tutaj wykłócać, widać że będziesz chwalić człowieka gdy cię skrytykuje więc może ja też powinnam gdy dodajesz swoje stylizacje tylko je wybrzydzać? Może tak też powiesz że są szczere i chcesz więcej takich komentarzy? Było od razu powiedzieć, na pewno bym tak pisała od razu!

      Usuń
    3. Nie napisałam, że Wasze komentarze są nieszczere. Gdyby tak myślała, nie organizowałabym tych losowań ;) Jestem bardzo wdzięczna za wszystkie komentarze, te miłe i te niemiłe też, bo jestem świadoma tego, że każdy ma inny gust ;) Wielokrotnie wspominałam, że dziękuję za wszystkie komentarze :)

      Usuń
    4. Aż mi teraz głupio, że mogłaś tak pomyśleć. Przepraszam, jeśli moja wypowiedź uraziła Ciebie, czy którąkolwiek z innych czytelniczek. Naprawdę wiem, że Wasze komentarze są szczere, bo widzę ile komentujecie i że wyrażacie swoje opinie szczegółowo i uzasadniacie je.

      Usuń
    5. Kurczę, jak tak teraz jeszcze raz przeczytałam to ostatnie zdanie, to faktycznie mogło to tak zabrzmieć:/ Zauważyłam po prostu, że skoro napisała że spodobały jej się moje góra 2 stylizacje, to ma zupełnie inny gust i mogłaby zasugerować co podoba się jej i jak ona to widzi, a ja jak widzicie cały czas dodaję coś co jest praktycznie w jednym stylu.

      Usuń
    6. Nie, gdy wytłumaczyłaś to myślę że to raczej ja powinnam była przeprosić za ten komentarz...

      Usuń
    7. Nie masz za co przepraszać ;) To ja źle się wyraziłam w ostatnim zdaniu i faktycznie można to było źle odebrać ;)

      Usuń
    8. Yhm, no to miło mi ;)

      Usuń
    9. Dobrze, że wszystko się wyjaśniło ;) Następnym razem muszę bardziej myśleć nad tym co piszę :P

      Usuń
    10. Tak, ale myślę że ja nie powinnam się raczej czepiać ;)

      Usuń
    11. Zrobiłabym pewnie tak samo na Twoim miejscu ;) Jesteś w pełni usprawiedliwiona :D

      Usuń
  5. Hmm, przeczytałam wszystkie komentarze, w tym bardzo dokładnie przeanalizowałam temat zapoczątkowany przez Roksanę Kowalczyk. Myślę, że właścicielka olała sprawę, niczym się nie interesuje. Zgadzam się z jedną sprawą, że powinnaś założyć własnego bloga, jesteś odpowiedzialna i bardzo miła, myślę, że doskonale sprawdziłabyś się w tej roli. Albo zapytaj właścicielki, czy ma zamiar zainteresować się blogiem, jak odpowie 'nie' Ty przejmij stery, oczywiście nie chcę Cię do niczego zmuszać. Myślę, że jak odeszłabyś z bloga to nikt nie dodawałby komentarzy, bo tylko Ty mobilizujesz do dalszego komentowania.
    Aha i moje komentarze są jak najbardziej szczere.
    ____________________________________________________________________________
    Stylizacja jest ładna, dobrze dobrana kolorystyka, myślę,że nie ma potrzeby się rozpisywać- i tak zostawiłam długi komentarz jak na mnie xd.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ktoś zauważył ile zebrało się w tym jednym poście komentarzy? xd
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zauważyłam ;) To chyba rekord :D Ja to zawsze potrafię zrobić zamieszanie z niczego :P

      Usuń
  7. Nie mogę doczekać się twojej następnej stylizacji ;)

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz coś postaram się dodać ;) Ale na razie brak pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń