niedziela, 4 maja 2014

Powiadomienie i stylizacja:)

Hej:)Po namyśle postanowiłam że zorganizowała bym jakąś większą loterie ale zanim ją zrobię chcę abyście zaprosili na bloga przyjaciół i żeby zostali obserwatorami.Gdy przybędzie komentatorów(przynajmniej 5) to zorganizuję loterię.
A oto stylizacja za sm.




                                                                                                                           
Narzutka VOILE-78sm
Top original future-97sm
spódniczka basics-55sm
torebka callies pices-120sm
buty IT GIRLS-98sm
razem-448sm
I jak podoba siÄ™ wam?

7 komentarzy:

  1. Gdyby ta stylizacja podobała mi się, to zawiodłabym się na moim guście i poczuciu stylu. Za starmonety nie oznacza gorzej, ale tutaj pokazałaś, że jak nie mamy w swoim stardollowym portfelu stardolarów, to trudno będzie zrobic fajną stylizację. Trochę się zawiodłam. Na pewno nie pasuje tutaj ta narzutka. A dodanie do tego wszystkego jeszcze tych okropnych butów - to jeszcze gorsza masakra. Przykro mi i przepraszam za negatywny komentarz.

    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuje jako: gabisska / gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Moja pierwsza myśl na widok tej stylizacji to: OMG, tania blachara. W sumie nie wiem dlaczego, aż takie wrażenie, ale ta stylizacja to totalny niewypał. Począwszy od narzutki, kończąc na butach. Tragedia :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wcześniejszymi komentarzami. Stylizacja jest brzydka. Do tego jako blogowa redaktorka powinnaś wiedzieć, że istnieje coś takiego jak znaki interpunkcyjne i ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę komentować zbyt długo. Jeśli nie umiesz połączyć ubrań to się za to nie bierz! Co to ma być ta narzutka? A te buty? Ty normalna jesteś czy miałaś 2 promile jak to robiłaś?! Nie widziałam większego bezguścia, bez obrazy dla bezguścia. Nic nie powiem, chyba koleżanki u góry wszystko już skomentowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety zgadzam się stylizacja jest brzydka. Ten post powinien pokazywać,że warto jest kupować ubrania za sm, a Ty tego nie pokazałaś. Zawiodłam się trochę, tamte stylizacje były sto razy lepsze i bardziej dopracowane. Nie będę pisała co tutaj zmienić, bo moim zdaniem, jest wszystko do wymiany.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uważam że to nietrafiony pomysł połączenia czarnego mocnego topu obwiązanego paskiem z lekką jasno-różową narzutką. Kompletnie niedopasowana stylizacja i kompletnie mi się nie podoba. Powiem szczerze trochę się na tobie zawiodłam.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń