niedziela, 4 maja 2014

Wild child vest

Post planowany

Przeglądając starplazę w poszukiwaniu elementu, z którym miałabym ochotę zrobić stylizację, trafiłam na kamizelkę wspomnianą w tytule postu. Wcześniej jakoś nie zwracałam na nią uwagi, a teraz stwierdziłam że na pewno przydałaby się w mojej szafie (i już do niej trafiła ;)). Użyłam też spódniczki, która została Wam niedawno przedstawiona przez Soxo_ w poście Must Have. Też uważam ją za przydatny element w szafie, chociaż jeszcze jej nie posiadam. Akurat taka  niedzielna stylizacja :)

A stylizacja prezentuje się tak:







A propos nazwy kamizelki, Elen Levon-Wild Child do posłuchania :)
Miłej niedzieli Wam życzę ;)

Sweet0Monisia


                                                                     

7 komentarzy:

  1. Stylizacja mi się podoba. Fajny podział kompozycji. Dół - czarny, góra natomiast - pełna kolorów. Świetne rozplanowanie :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem stylizacja jest nawet ładna lecz czegoś w niej brakuje zbytnio mnie nie przekonuje spódniczka z połączeniem tej kamizelki.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak przyglądam się dłuższy czas tej stylizacji, dochodzę do wniosku, że przydałyby się tutaj szare rajstopy, bo tak jest ''pusto''.Ale fajnie,że dodałaś kamizelkę, ona sprawia wrażenie, że stylizacja nie wydaje się być nudna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Natalią że w stylizacji jest pusto. Przydałyby się rajstopy, nie jestem też przekonana do tych butów, one po prostu są brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się podoba. Ta kamizelka nadaje takiego fajnego charakteru i przełamuje taką klasyczną całość, super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń