środa, 7 maja 2014

Must have #4

Witajcie,
dziś zamieszczam kolejny post z działu Must have. Mam nadzieję, że również będzie się Wam podobać. Zamieszczam też  "Stylizację na każdą kieszeń" oraz kolejną nowość. Jeden z komentarzy zainspirował mnie do stworzenia konkursu, w którym będzie do wygrania jedna z rzeczy "must have".

Zasady konkursu:

1. Wybierasz 2 rzeczy, które znalazły się w postach z działu "Must have" ( z postu 
dzisiejszego lub poprzedniego, czyli "Must have #3) - jedną rzecz za starmonety
i jedną za stardolary.
2. W przebieralni w Starplazie tworzysz stylizacje z wybranymi rzeczami.
3. Linkujesz je, a link zamieszczasz w komentarzu pod postem dotyczącym tego działu.
4. Nagrodzone zostaną dwie stylizacje - 1 miejsce otrzyma wybraną rzecz za stardolary,
2 miejsce wybraną rzecz za starmonety.
5. Po ogłoszeniu wyniku masz 3 dni na dodanie rzeczy do listy życzeń i poinformowaniu
mnie, że owa rzecz została dodana (najlepiej w komentarzu w KG lub wiadomości).

Warunki uczestnictwa: 
1. Twoje komentarze wyrażające opinię muszą być pod co najmniej dwoma postami
z działu "Must have"
2. Obserwowanie bloga - chociaż nie jest to konieczne, ale większe szanse
będzie miała obserwatorka (np. jeśli będę miała dylemat, wybiorę osobę, która obserwuje).

Wyniki ogłoszę w następnym poście. Zapraszam do udziału !

1. Velvet Orchid - Studded Stiettos / 53sm
Proste czarne szpilki - absolutna konieczność. Najbardziej pasują do eleganckich outfitów, ale przy odrobinie fantazji i poczucia stylu można je wykorzystać w innych stylizacjach. Może rockowych ? To już pozostawiam Waszej inwencji twórczej. 

2. It Girls - Chelsea Denim Shorts / 11sd
Uważam, że dżinsowe szorty powinny znaleźć się w każdej szafie. Można robić z nimi różne stylizacje, zazwyczaj o letnim i luźnym charakterze. Szukałam tańszych zamienników, niestety nie znalazłam takich, które były jednocześnie tanie i ładne.

3. Basics - Black Zip Jeans / 55sm 
Kolejna rzecz, która musi być każdej szafie. Mi osobiście bardziej podoba się zamiennik z Nelly, jednak tamte spodnie kosztują 18sd, więc zdecydowałam, że umieszczę te. Spodnie pasują do niemal każdej stylizacji, bez względu na jej charakter.
Przykładowe stylizacje + stylizacja na każdą kieszeń :


Tym razem zastosowałam dwie rzeczy w jednej stylizacji, ale tylko i wyłącznie na potrzeby tej "na każdą kieszeń. Nie jestem pewna, czy można jeszcze kupić kapelusz. Może być bez niego, ale ja uważam, że z kapeluszem ta stylizacja jest lepsza. 


Co o tym sądzicie ? Podoba się Wam ?

5 komentarzy:

  1. Mi podoba się stylizacja Na Każdą Kieszeń bardzo. Kapelusz niestety już niedostępny, ale jest parę jeszcze kapeluszy (czarnych) za starmonety. Strasznie mi się całość tej stylizacji podoba. Natomiast co do drugiego outfitu coś ta kamizelka tak mi nie gra ale z drugiej strony było by bez niej nudnawo. Ale bardzo ładnie, coś mi się wydaje że mam te szpilki ale spodnie z Basica to mam na pewno, uzbierałam sporą sumę i z chęcią wykorzystam tą stylizację bo strasznie mi się podoba.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty z Velvet Orchid są przydatne, ale uważam, że można je zastąpić innymi. Jedno jest pewne - są świetne i tanie, co sprawia, że już idę do sklepu je kupić.
    Natomiast spodenki z IT GIRL są niesamowite, ale również można je zastąpić tańszym odpowiednikiem, a teraz w Starbazarze dużo jest dżinsowych spodenek z tej firmy za niecałe 10 starmonet. Ale te które ty wybrałaś są naprawdę świetne i uniwersalne, dlatego fajnie byłoby mieć je u siebie w garderobie.
    Natomiast spodnie z Basica są dla mnie dość dziwnym wytworem grafików, pracujących dla Stardoll.com. Ani nie są piękne, ani nie są brzydkie. Bardziej skłaniam się w stronę, że są jednak rzeczą ładną. Nie mogę tutaj mówić, że można znaleźć ich tańszy odpowiednik, bo one same w sobie są tańszym odpowiednikiem spodni z pewnej firmy na stardoll, gdzie w jej kolekcji można było zakupić identyczne spodnie. Basic ma to do siebie, że tworzy minimalistyczne, ale piękne i nowoczesne ubrania "na każdą kieszeń", dlatego uważam, że jednak MUSISZ i ja też mieć te spodnie w swojej garderobie.

    Podobaja mi sie Twoje artykuły. Wybierasz rzeczy, które naprawdę sa must have.
    :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pl.tinypic.com/r/2hzmw05/8

      MOJA PRACA NA KONKURS :)

      Usuń
    2. Niestety nie mogę wziąć pod uwagę Twojej pracy, ponieważ wykorzystywane ubrania miały pochodzić z Must have #3 lub 4 (tak jak jest napisane w 1 punkcie).

      Usuń
    3. Aha :( Źle przeczytałam. Myślałam, że ubrania mogą pochodzić z całego must have jakie wydałaś :)

      No nic.... Następnym razem bardziej się postaram. :)

      gabadoll

      Usuń