czwartek, 1 maja 2014

Organizacja, wyniki

Sprawa rysuje się tak, że jak już wspominałam od poniedziałku zaczynają się matury. Dlatego też w tym czasie nie będę miała czasu dla Was pisać i przygotowywać stylizacji. Mam kilka przygotowanych, więc zaplanuję kilka postów, które będą dodawać się automatycznie. W postach tych nie będzie jednak losowań nagród tak jak do tej pory, ponieważ nie mogłabym podawać wyników, ale spośród komentatorów tychże postów (w pierwszej linijce będzie napisane: "Post planowany"), wyłonię osobę, która była najaktywniejszym komentatorem i która wyrażała jakieś dłuższe i sensowne opinie. Osoba ta otrzyma zestaw upominków.

A teraz wyniki wczorajszego losowania:

Upominki czekają już w apartamentach:
Barelina11
i
ShariSweet

Gratuluję ;)

A dziś przygotowałam takie komplety, ponieważ ktoś wspomniał, że mogłabym rozlosowywać też ubrania.


Pamiętajcie, że losowanie tylko dla obserwatorów ;)

Rozlosuję je po pierwszym tygodniu matur, a więc jeśli dam radę to w sobotę, a jeśli nie to w niedzielę na pewno. 
Ok. To chyba wszystko, co chciałam Wam przekazać.

Życzę miłego tygodnia :D

Sweet0Monisia


7 komentarzy:

  1. zgłaszam się najchętniej po drógi :)


    ~ Laska007Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, korzystaj z resztki wolnych dni! :3
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ucz się, ucz ! Matura najważniejsza :)
    My będziemy cierpliwie czekać na stylizacje i Twoje posty :)

    Fajnie, że wysłuchałaś mojej prośby o loterie z ubraniami :)

    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do losowania :)
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń