niedziela, 4 maja 2014

Must have #2

Cześć kochani,
dziś zamieszczam kolejny post z działu "Must have". W dalszym ciągu liczę na wasze komentarze, w których zamieścicie swoje rady i wskazówki. Może macie jakieś propozycje rzeczy, które powinny znaleźć się w tym dziale ?


1. Basics - Black Jersey Mini Skirt / 55sm.
Zwykła czarna spódniczka. Jest prosta, z małym zdobieniem, dlatego można ją wykorzystać w wielu stylizacjach. Do tego ma uniwersalny kolor. W sklepach Basics jest dostępna również w białym kolorze. W wersji białej też jest bardzo przydatna. Plusem jest cena.

2. Pretty n'Love - Alpaca Leaf Sweater / 148sm.
Sweterek pasuje raczej do eleganckich stylizacji, w których trzeba wykazać się dobrym gustem. Przy odpowiednim dobraniu pozostałych części stroju wygląda świetnie. Ma delikatny, ładny kolor. Koronka na ramionach dodaje mu wyżej wspomnianej elegancji, ale również pewnej dziewczęcości, dzięki czemu stylizacja będzie elegancka, ale nie sztywna.

3. Killah - Baham Trousers / 10sd.
Być może cena nie jest doskonała, ale uważam, że warto mieć te spodnie w szafie. Można stworzyć z nimi outfity o przeróżnym charakterze. Od tych luzackich, letnich, plażowych do tych z klasą i odrobiną elegancji.


Moje propozycje wykorzystania zaprezentowanych rzeczy:



Co sądzicie o tych rzeczach ? Macie je w swojej szafie ?

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny Must Have. Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja jest przecudna i już wiem jak użyć tej bluzki :)

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam spódnicę i bluzkę. Uważam, że stylizacje, są cudowne! Trzecia jest najlepsza, stanik pasuje do kolczyków, i taki cudowny motyw wakacyjny...
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam spodnie z Killah i potwierdzam stwierdzenie, że są uniwersalne. Kto mnie często odwiedza (czyli nikt) wie, że uwielbiam robić stylizacje z tą rzeczą. Ostatnio, mogliście zobaczyć moją doll w wersji luzackiej, której podstawą były te spodnie.
    Nie mam jeszcze tej spódnicy z Basic'a, bo moja szafa pełna jest krótkich, tego koloru spódnic. Ale to, że jest "MUST HAVE" nie ośmielę się nie potwierdzić. Jest to rzecz, którą każdy powinien lubić. Wykorzystać ją możemy do outfitów eleganckich, czy na imprezę w klubie. Wszystko możemy do niej dopasować :)
    Jedyne z czym się nie zgodzę do stwierdzenie, że muszę mieć tą bluzkę z Pritty'n Love. Ta bluzka ma i miała wiele zamienników (tańszych). Nie podoba mi się. Uważam, że jej cena tez jest zawyżona. Ale każdy ma inny gust


    Ogólnie świetne stylizacje. Pomimo, że nie lubię tej bluzki z Pretty'n Love, to stylizacja mi się podoba.

    Na stardoll: gabadoll
    Obsewruję jako : gabisska / gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje! Podoba mi się ten sweter ale raczej nie mam pomysłu na prosty ale zarazem elegancki outfit za starmonety :| Spódnica! Dwa słowa: K O C H A M J Ą! Tak, jak najbardziej śliczne wykonanie z nią outfitu przy okazji spodobała mi się bluzeczka którą dałaś w stylizacji z tą że spódnicą :) Wiesz, bardzo lubię twoje posty z działu MUST HAVE. I spodnie Killah. Przekraczają mój budżet stardollorowy i niestety nie zostanę raczej ich posiadaczką :( Ale są bardzo fajne, zdecydowanie powinny znaleźć się w każdej szafie bogatych w stardollary :> Jak mówiłaś, można zrobić proste stylizacje, imprezowe stylizacje, eleganckie, dziewczęce, czasem rockowe : ) Tyle wyborów! I jakie dopasowanie kolczyków do podkoszulka! :D Wielkie pozdrowionka.

    Cudownie! Mogłabym do końca życia na tym blogu czytać tylko posty ,,Must Have'' :) Pisz dalej, twoje opisy, stylizacje i ubrania wybrane do postu są cudowne.
    Masz talent,
    gust,
    i pomysł :3
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń