sobota, 24 maja 2014

Wywiad #1

Na początku chciałam was przeprosić że posty nie odbyły siew czwartek i piątek.Wywiady się nie odbyły bo nie odezwały się do mnie proszone osoby.Talenty nie odbyły się bo nie miałam czasu.Bardzo przepraszam.


Oto wywiad z redaktorką bloga:Sweet0Monisia.
agusiabb11                                        Sweet0Monisia
 

Ja-Dobrze, to może zaczniemy od tego że bardzo cieszę się z naszego spotkania.
Ona-Ja też bardzo się cieszę i jest mi niezmiernie miło.
 Ja-Więc powiedz mi jak zaczęła się twoja przygoda ze stardoll?
Ona-Na stardoll trafiłam przypadkiem.Szukałam fajnej gry i trafiłam na tą stronę.
 Ja-Czyli sama ją odkryłaś.Towarzyszyły temu jakieś inne wydarzenia?
Ona-Najciekawsze dla mnie jest poznawanie bardzo ciekawych ludzi,z całego świata.Dzięki temu mogę szlifować języki,ale tez zawierać nowe znajomości.
 Ja-Poznałaś może jakieś ciekawe osoby?
Ona-Tak,bardzo wiele takich osób.Rozmawiam z nimi codziennie i wymieniam spostrzeżeniami.
 Ja-To bardzo fajnie.
Ona-Tak to bardzo ciekawe doświadczenie.
 Ja-Może teraz zajmijmy się twoją pracą na blogu.:)
Ona-Dobrze.
 Ja-Czy sama zechciałaś zajmować się pisaniem,czy może ktoś Cie naprowadził?
Ona- Mój pierwszy blog założyłam razem z koleżanką ze stardoll. Szczerze mówiąc,nie pamiętam już kto wpadł na ten pomysł bo było to w 2009roku,ale wiem że zawsze chciałam mieć kontakt z innymi ludźmi,właśnie poprzez pisanie własnych notek.
Ja-Czyli masz duże doświadczenie.Pracujesz na tym blogu co ja,ale i na jeszcze jednym.Czy chciałaś mieć więcej zajęć,czy po prostu to lubisz?
Ona-Po dwuletniej przerwie i powrocie na stardoll,trafiłam na bloga Malin_love i zobaczyłam casting na redaktorke,wiec postanowiłam się zgłosić i się udało.
Tak wczoraj dowiedziałam się,ze dostałam się na okres próbny na blog stardoll-i-my. Będę tam dodawała nowosci z czego się bardzo cieszę.
 Ja-To wspaniała wiadomość.
Ona-Zajęć już mam bardzo dużo,ale pisanie na blogu,daje mi dużo radości.
Ja-Nie tylko dla ciebie, ale i dla twoich ,,fanów,, to też musi być wspaniała wiadomość.
Ona-Haha.Mam nadzieje.
Ja-Czytając komentarze pod twoimi postami można wywnioskować że twoje stylizacje mają rzeszę ,,fanów,,. Czy modą zajmujesz się też w życiu realnym czy tylko stardollowym?
Ona-Nie przesadzajmy że wielką.Mam kilku stałych czytelników,którzy są dla mnie dużym wsparciem.Gdyby nie te osoby,przypuszczam że nie było by mnie już na blogu,bo coraz częściej brakuje mi pomysłów,a moje stylizacje są po prostu przeciętne.
W realu nie wiąże swojej przyszłości z modą.Oczywiście lubię przeglądać czasopisma o takiej tematyce, ale raczej nic poza  tym.
 Ja-Aha...Czyli stardoll to taka inna ty?
Ona-Dokładnie.Taka druga strona mnie,zupełnie przeciwna tej prawdziwej.
Ja-No czytelnicy Cie uwielbiają i ich zdaniem twoje stylizacje są cudne.Czy gdyby nie blogi to odeszłabyś ze stardoll?
Ona-Sama nie wiem,całkiem możliwe,że nie byłoby mnie tutaj tak często.Myślę że nie zrezygnowała bym całkowicie.
Ja-No, ale gdyby nie blog nie rozmawiały byśmy teraz.
Ona-To prawda.
Ja-No dobrze, a może masz jakieś talenty o których nie wiemy?
Ona-Ja w ogóle nazywam siebie ,,beztalenciem,, nie potrafię projektować,a nawet robić w miarę dobrego make-up mojej doll.Stylizacje też nie są jakieś szałowe,po prostu zwykłe,zazwyczaj dość minimalistyczne,klasyczne. 
Ja-Moim zdaniem za ostro siebie krytykujesz,ale twoi czytelnicy i tak Cię kochają.
Skoro nie masz jakiś innych talentów to może jakieś stardollowe marzenie?
Ona- "Pesymizm pozwala mi uniknąć rozczarowań"
Ja-Jednak nie zawsze pozwala szczęśliwie żyć.To masz jakieś marzenie? 
Ona-Marzenie?Jak każda użytkowniczka chciałabym zostać CG lub NCG,ale nie należę do osób, które rozsyłają mnóstwo wiadomości,aby to osiągnąć.
Ja-Wiele użytkowniczek o tym marzy, ale nie wszystkim się to udaje spełnić.
Ona-Dokładnie.
Ja-Jednak życzę Ci aby abyś w najbliższym czasie spełniła je.
Parę zdań wcześniej napisałaś że przez rozmowy z innymi użytkownikami uczysz się języków,mówisz może płynnie w jakimś?
Ona-Całkiem nieźle sobie radze z anielskim,chociaż nie jest to jeszcze dla mnie zadowalający poziom.Rozumiem też co nieco po niemiecku,a ostatnio zaczęłam sie uczyć portugalskiego.
Ja-Język angielski(jest trudny i potrzebny),ale w tych czasach umie go każdy jednak portugalski...
Szacunek dla ciebie że chcesz się uczyć nowych i trudnych języków.
Ona-Bardzo dziekuje.
Ja-I ostatnie już pytanie: Czy wiążesz ze stardoll większą przyszłość? Czy jest on dla ciebie już mniej ważny?
Ona- Myślę że nie zabawię tutaj już zbyt długo,w tym roku zaczynam studia,więc nie wiem jak to będzie wyglądało jeśli chodzi o czas.Wydaje mi się,że teraz jestem bardziej z nim związana niż przed przerwą,chociaż szczerze mówiąc to nie do końca pamiętam jak to było wcześniej.
Ja-Ale na razie póki jesteś z nami trzeba się tym cieszyć. 
Ona-Racja.:)
Ja-Dobrze, dziękuje Ci za wywiad.
Ona-Ja również dziękuje.
Ja-Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i nie tylko.
Ona-Nie dziękuje, żeby nie zapeszyć.:)
Zdjęcie z wywiadu:


Ps.Przepraszam ze tak dużo.Kolejny wywiad pojawi się na 95% w czwartek, a talent jutro.     
   
 
 
 

 
 
 

6 komentarzy:

  1. Fajny i ciekawy wywiad. Czytałam z ciekawością i poszło mi dość szybko :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad na blogu pojawił się wielki plus ,ponieważ na innych blogach raczej nie ma takiego działu. Czytałam z chęcią i ciekawością i nie mogę doczekać się następnego wywiadu :)
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że nareszcie dodałaś wywiad. Z niecierpliwością czekałam, i przyznam że troszkę szkoda, iż jednak nie pojawiła się w wywiadzie Izabelach, choć nie wiem, czy z Monisią nie dało się porozmawiać na więcej tematu niżeli z Izabelach :) Pomimo tego ciekawie, miło czytałam, czekam na następny wywiad ;)

    OdpowiedzUsuń