czwartek, 22 maja 2014

Must have #7

1. Heavyweight Black Platforms
Wybrałam, je ponieważ uważam, że warto mieć je w szafie. Są bardzo przydatne i uniwersalne. Nie da się ukryć, że są ciężkie, więc do lekkiej stylizacji sie nie przydadzą, ale poza tym można je wykorzystać w zdecydowanej większości przypadków. Dodatkową zaletą jest cena - kosztują tylko 80 sm. Ważny jest również kolor. Czerń można połączyć z praktycznie każdym kolorem.













2. Grand Knitted Wedding Blouse / stylizacja na każdą kieszeń
Podoba mi się ta bluzeczka. Moim zdaniem warto ją mieć. Można ją świetnie wykorzystać. Jest lekka i kojarzy się z latem. Dodatkowo w tym sezonie modne są krótkie bluzki, które odsłaniają pępek ;)






kapelusz - Bratz - 56sm
bluzka - Voile - 8 sd
pasek - Apres Ski - 41 sm
spódnica - Basics - 52 sm
bransoletka - Rio - 30 sm
torebka - Wild Candy - 46 sm
buty - MF - 69 sm

5 komentarzy:

  1. Świetny Must have przyznam się że druga stylizacja mi się nie podoba ale pierwsza za to jest prześwietna.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Must HAVE trafiony w dziesiątkę. Wybrałaś rzeczy naprawdę przydatne i świetnie wykonane. Buty - można z nich robić inne. Kolor uniwersalny, fajna platforma. Mam w szafie i często goszczą na mojej doll
    Bluzka - nie mam, ale chcę mieć. Zbieram kasę. Bluzka ma fajne i wszechstronne zastosowania. Od eleganckich po czysto street stylowe.

    Bardzo fajne stylizacje, chociaż ta druga niezbyt udana. Ale pierwsza bardzo mi się podoba. Kwestia gustu

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za bardzo wiem, o czym tutaj mogłabym napisać. Pierwsza stylizacja genialna, obowiązkowo platformy odkryłam dużo wcześniej i mam je w szafie. Sweterek bardzo ładny. Mi wręcz przeciwnie stylizacja druga się podoba, tylko mam coś do tych butków ;)

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też cos do nich mam, ale chciałam, żeby było tanio :D

      Usuń