poniedziałek, 26 maja 2014

Nowy dział, zakończenie niezaczętego.

Postanowiłam założyć nowy dział mojego pomysłu ,,Co się dzieje w świecie - stardoll". Dział będzie na podstawie jakby wiadomości w połączeniu z talk show.Polegało to będzie na przeprowadzaniu prze zemnie
rozmów na czatach z różnymi zwykłymi użytkowniczkami na różne tematy np.Co jest teraz modne według cb na stardoll?, Co polecasz innym użytkowniczkom do kupienia?,Kto jest teraz na topie?Kto budzi kontrowersje? itp.Po przeprowadzonym wywiadzie w ciągu tygodnia, w piątek pojawi się post z danej dziedziny np.Kto budzi kontrowersje?. Mam nadzieję że spodobają się wam posty.

Ps.To oznacza ze dział talenty będzie zdjęty( rym xd).

4 komentarze:

  1. Dziecinada... Przemyśl następnym razem to co piszesz i jakim wkońcu działem się zajmujesz, ponieważ zaczyna się to robić irytujące...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci co na ten temat myślę. ZAJMIJ SIĘ JEDNYM DZIAŁEM RAZ, A DOBRZE, a nie cały czas wymyślasz inne działy, zgadzam się z osobą powyżej DZIECINADA.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,że wymyślasz inne działy :)

    OdpowiedzUsuń