sobota, 24 maja 2014

Stylizacja za starmonety! #2

Cześć! Po dość chłodnym przyjęciu przychodzę z drugą stylizacją.
Dziękuję za każdą krytykę, zrezygnuję z buziek, bo faktycznie nie wygląda to dobrze, chociaż nie lubię pisać też "bezuczuciowo". Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej

Okej, z góry przepraszam za to jak spódnica jest wycięta, ale póki co nie jestem w tym najlepsza no i trudny do wycięcia kształt spódnicy mi w tym nie pomógł.

Stylizacja jest połączeniem delikatnego stylu (spódnica) z mocniejszymi akcentami (kamizelka, buty).Osobiście bardzo lubię takie połączenia (jak np. delikatna sukienka + skórzana ramoneska) i często je stosuje w "prawdziwym życiu".
Spódnica z VOILE jest moim absolutnym hitem! Zdaje sobie sprawę, że mogłabym użyć jednej koszulki, ale z samą Basicową bluzką wyglądało jakoś pustawo, a z drugiej strony bez niej nie podobał mi się efekt bez rękawków. Nie miałam szczerze mówiąc pomysłu na naszyjnik, dlatego go schowałam (nie byłam go po prostu pewna).
Kolczyki z jednej strony lekkie (jak piórka), a z drugiej są ciemne więc dodają rockowego klimatu.
Wiem, że stylizacja jest znów trochę droga, ale myślę, że warto uzbierać starmonety na kamizelkę i spódnicę, bo fajnie się sprawdzić w różnych stylizacjach.


Co myślicie? Lubicie takie połączenia? Jaki naszyjnik byście dali?

Ja wracam do pisania licencjatu, a Wam życzę miłego weekendu.
Buziaki,
P

P.S. Właśnie zauważyłam, że na zdjęciu zamiast SM jest SD. Przepraszam, mój błąd.

7 komentarzy:

  1. Stylizacja nie jest zła, zgadzam się spódnica jest piękna, ale ja nie dodawałabym naszyjnika, bo i tak go nie widać XD
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. "Co za dużo to nie zdrowo." Po co dwie bluzki? Po co ta kamizelka. W ogóle tutaj nie pasuje. Owszem połączenia delikatnych, zwiewnych materiałów z typowymi rockowymi elementami jest fajne, ale nie tutaj. Poza tym ten strój wygląda tanio i nudnie.

    Chciałabym napisać "Świetna stylizacja i mimo nieudanego startu, rokujesz dobrze." , ale tak nie jest. Przedstawiasz kolejną kiepską stylizację.

    Gdybyś zrezygnowała z kamizelki i bluzki z Basica, może to wszystko jakoś ciekawiej by wyglądało, ale z nimi nie podoba mi się i tyle - to jest tylko moje zdanie.

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się popieram gabadoll co za dużo to nie zdrowo :/
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, łączenie ciężkich ubrań z lekkimi jest dobre, ale tylko jeśli ktoś umie to zrobić. Ty raczej zaliczasz się do grupy ''Nie umiem tworzyć i łączyć ciężkich ubrań, z lekkimi''. I niestety, taka po prostu jest prawda. Skoro chciałaś ukryć ten naszyjnik, to było go nie dawać bo i tak go nie widać. Dwie bluzki to przesada, tak jak mówiła Gabadoll. I ja przynajmniej nie będę zbierać i wydawać tyle (!) starmonet na taki badziewny strój jak ten.

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się. Nic tu do siebie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się:/ PS. napisałaś 410 SD a nie SM

    OdpowiedzUsuń