środa, 14 maja 2014

Must have #5

Witajcie,
mam dla Was kolejny "Must have". Mam nadzieję, że również Wam się spodoba. Przejdźmy zatem do rzeczy:



1. Killah - Circle Glasses / 7sd
Okulary są proste, zwyczajne, bez ozdób, dlatego właśnie są uniwersalne. Warto je mieć. Są świetnym dodatkiem do wielu stylizacji. Mają srebrną oprawkę. W związku z tym warto pamiętać, aby reszta dodatków również była w srebrze.

2. Original Future - Multicolor Zigzag Skirt / 86sm
Stram się wybierać tanie rzeczy i wydaje mi się, że z grupy ubrań za sm ta spódniczka jest dobrym wyborem. Można ją ciekawie wykorzystać. Pasuje do różnych stylizacji. Tym luźniejszym nadaje charakter nieco bardziej elegancki. Jest lekka i wiosenna, dlatego właśnie ją lubię.

3. Basics - Black Oversized T-Shirt / 40sm
Prosty czarny t-shirt - warto mieć taki w szafie. Można go fajnie wykorzystać w luźnych outfitach, ale również w tych bardziej eleganckich, np. wpuszczająć go w spodnie lub spódnicę i zakładając do tego marynarkę.

Moje propozycje:

Wiem, że torebka z Decades nie jest już dostępna, ale można użyć również innej w podobnym kolorze. Można też użyć innych butów. Ja wykorzystałam te, ponieważ wydały mi się najlepsze z tych dostępnych za sm. 


Jak Wam się podoba moja praca ?

4 komentarze:

  1. Oczywiście że ta spódnica została Must Have. Mam ją w szafie i jest właśnie w użyciu, bluzkę też mam tylko w białym kolorze ;) Myślę też że stylizacje są bardzo ładne.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy trafione i na pewno są MUST HAVE. Cena okularów nie zachęca, aby je kupić, ale chyba warto zainwestować. Zarówno spódnica jak i T-shirt można połączyć w jeden strój i też by to fajnie wyglądało. Uważam, że jest OK :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje zakochałam się w 3 i się chyba nie odkocham :D
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stylizacje ;)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń