sobota, 31 maja 2014

Żart??

Na wstępie przepraszam Was za brak stylizacji z mojej strony, ale ostatnio naprawdę nie mam żadnych pomysłów, a wszystkie moje próby kończą się totalną klapą. Staram się jak mogę, ale ciągle nic.
Co do tytułu posta, jak pewnie większość z Was wie, na blogu uzaleznieni.blogspot.com, co tydzień odbywa się konkurs na stylizację weekendu. I ja biorę w nim systematycznie udział, staram się jak mogę, tworząc różnorakie stylizacji i nigdy nie udało mi się dostać do ankiety.
Tematem stylizacji tego weekendu miał być dzień dziecka, a więc trzeba było tak wystylizować naszą doll, aby wyglądała jak małoletnia.
Zrobiłam stylizację na "odwal się" i szczerze mówiąc, miałam w ogóle nie zgłaszać się widząc efekt, ale w końcu zdecydowałam się zgłosić. Jakie było moje zdziwienie gdy okazało się właśnie przed chwilą, że trafiłam do ankiety? Powiem szczerze, że wybuchnęłam śmiechem prosto w ekran. 

Także tutaj macie coś na poprawę humoru, jeśli Wam nie dopisuje. ;)


9 komentarzy:

  1. Wtf co to jest ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już na Cb zagłosowałam :) Fajna stylówa. Zauważyłaś, że odejmuje mi liczbę komentarzy ?
    Jeszcze przedwczoraj miałam 116, wczoraj 88, a dziś 69, wtf ?
    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Właśnie zauważyłam, nie mam pojęcia o co chodzi :/

      Usuń
  3. Mi również odejmuje liczbę komentarzy miałam 140 a teraz 63 coś nie gra...
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, też na Ciebie głosowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, dziecięca stylka. Naprawdę kojarzy mi się z dniam dziecka :) Nie zagłosowałam na Ciebie, ponieważ nie biorę udziału w tych ankietach, ale jeżeli miałabym to na pewno oddałbym swój głos na twój outfit.
    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się...
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń