poniedziałek, 12 maja 2014

Must have #5

Witajcie,
niestety konkurs okazał się niewypałem. Dotarło jedno zgłoszenie - niestety nie spełniało warunków konkursu (szczegóły w komentarzu pod zgłoszeniem), więc nie mogłam go uznać. Przykro mi.
Przejdźmy zatem do "Must have".


1. Mr. - Laptop Case / 57sm
 Niby etui na laptopa, ale większość użytkowniczek używa jej jako kopertówki. Dla mnie to dobre rozwiązanie. Myślę, że warto mieć tą rzecz w szafie. Jest bardzo przydatna - pasuje do wielu stylizacji.

2. Fallen Angel - Tube Top / 40sm
Zwykły, czarny top. Sam w sobie zbyt ciekawy nie jest, ale można go ciekawie wykorzystać. Wiele osób go posiada, a te osoby, które nie mają - mieć powinny. Przede wszystkim ten top jest bardzo uniwersalny. Można go wykorzystać w stylizacjach o różnym charakterze.

3. Rio - Sharp Cape Blazer / 15sd
Wiem, cena jest wysoka, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby nie dodać. Fantastyczna rzecz. Pomimo ceny, warto mieć go w szafie. Blezer jest uniwersalny - pasuje do eleganckich stylizacji i do tych luźniejszych.

Przykładowe stylizacje:


Dziś moje stylizacje nie powalają - wybaczcie. Jakoś nie mam weny i inspiracji. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej.

Co sądzicie o tych rzeczach ?

4 komentarze:

  1. Najpierw przepraszam, ale musiałam źle przeczytać regulamin. Zdawało mi się, że ubrania mogły byc ze wszystkich must have.... :(
    Może jakaś nagroda pocieszenia za to, ze w ogóle wzięłam udział ???

    Teraz przejdźmy do rzeczy. Ubrania same w sobie są OK. Podoba mi się to rozwiązanie z etiu na laptopa. W ogóle zauważyłam, że dużo ubrań z "Mr." stardollowiczki wykorzystują w swoich, dziewczęcych stylizacjach. Jest to fajne rozwiązanie. Zarówno top jak i blezer są genialne. Przyznam się, że nie mam ani tego, ani tego. Czarnego żakietu nie kupiłam dotąd z prostego powodu - brak kasy. A top zastąpiły mi inne rzeczy tego typu.
    Bardzo spodobały mi się Twoje przykładowe stylizacje. Ciuchy fajnie do siebie pasują. Jedyne co mnie razi to to okropne umbre na Twoich włosach...
    Poza tym małym szczególikiem wszystko jest zrobione genialnie :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się że dodałaś tu tą kopertówkę. Już tak z rok leży w mojej szafie, czasami ląduje w dłoniach dollki ;) Uwielbiam Twoje stylizacje na każdą kieszeń.Są proste, bardzo ładne.Tak, jak powiedziała Gabadoll ombre które masz na włosach trochę wkurza i przeszkadza.Ale ogólnie, to wszystko łanie dobrane. Wszystko to pasuje kolorystycznie i wgl fajnie zgrane ;3 Także duży plus za kolejny świetny Must Have ;)
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne stylizacje, pierwsza, moim zdaniem jest nieco gorsza od drugiej. Druga jest super, świetnie pasują te spodnie. Rzeczy są spoko, mam tą kopertówkę, to jedna z moich ulubionych, ja za tym żakietem nie przepadam, ale zły też nie jest.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie twoje stylizacje zawsze powalają jesteś dla mnie inspiracją jak dobrze się ubrać i jak ładnie dobrać ubrania. W tym mast have obie stylizacje mi się podobają bardziej podoba mi się 2 :)
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń