wtorek, 13 maja 2014

Metamorfoza zuzka2731D

Cześć. Mam dla Was metamorfozę użytkowniczki o nicku zuzka2731D . Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Przed: Bardzo ładna stylizacja. Lubię te szpilki, fajnie dopasowałaś je do bluzeczki :) Wszystko razem prezentuje się bardoz fajnie. Wymieniłabym chyba kopertówkę na również czarną i również ze srebrnymi dodatkami, ale nie wkładałabym jej do dłoni doll. 
Po: Nie miałam pomysłu na stylizację. Połączyłam białą bluzkę z jedną z moich ulubionych spódnic za sm. Do tego nałożyłam różową narzutkę. Jako dodatek wybrałam okulary, które włożyłam do dłoni doll oraz naszyjnik z sową. Do tego dobrałam pasujące kolorystycznie buty.
Przed: Makijaż akurat mi się nie podoba. Jest zrobiony bardzo nierówno. Nałożenie pudru również mi się nie podoba. Doll masz ładną, fryzurę i jej kolor również.
Po: Nie lubię robić makijażu na tych oczach. Zrobiłam go w kolorach brązu, pomarańczy i żółci. Oczy podkreśliłam eyelinerem, a rzęsy pomalowałam na czarno. Postanowiłam nie nakładać pudru, wybrałam pomarańczową szminkę. Zmieniłam fryzurkę i jej kolor.

Do tego mam dla Was nagrody:
Wybiorę dwa najciekawsze komentarze i w następnym poście napisze wyniki.

Jak Wam się podoba metamorfoza?
Lepiej przed czy po?

nataliaszelc01


5 komentarzy:

  1. Cześć! Natalia przed jest bardzo ładna, ale nie wymieniłabym tej kopertówki na podobną, a na oversize, ale to byłoby pod warunkiem że zniknęłaby z ręki kurtka, która jednak jest fajnym pomysłem na tutejsze wykorzystanie.Myślę że ta bluzka jest bardzo ładna, zgrana kolorystycznie z butami i w ogóle bardzo fajna.Gdy któraś z dziewcząt na tym blogu prezentowała ją jako naprawdę ładny artykuł zdziwiłam się: ta bluzka? pfff... i tak westchnęłam.Teraz jednak zupełnie mi się spodobała! Wydała się taka ładna...wcześniej chyba się jej dokładniej nie przyjrzałam, i nie ujrzałam w niej tyle piękna ;)
    Szpileczki są ładnie różowe, jak wcześniej ujęłam pasują do bluzki i mają lekki połysk.Co do spodni też są bardzo ładne i pasują do reszty.Kurtka ma tu ciekawe wykorzystanie i to bardzo duży plus dla użytkowniczki.Jedynie kopertówka mi tu nie pasuje.Błyskotki mogą być - ale na oversize.Stylizacja po jest jeszcze ładniejsza niż ta przed! Podoba mi się połączenie tej spódnicy z prostą, białą bluzeczką i podobnym odcieniu do spódnicy zawartym w narzutce.I bardzo fajnie że dodałaś ten śliczny naszyjnik z sówką.Makijaż przed jest również bardzo ładny, uważam tylko że nie jest tam potrzebny ten cień do policzków.Przed mógłby być trochę równiejszy, ale cóż poradzić.Za to makijaż po jest bardzo ładny i prosty.Po prostu dziewczęcy.Najbardziej podoba mi się stylizacja i make-up po ale po dokładniejszym myśleniu wszystko podoba mi się równo ;)
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedziłam apartament zuzka2731D i powiem, że w swojej garderobie masz świetne rzeczy. Mnóstwo z nich są ze Special Offer, ale ja nigdzie nie moge znaleźć do nich kodu :(

    Do rzeczy.
    Nie mogę powiedzieć nic złego o tej stylizacji sprzed metamorfozy, bo nie jest wcale taka zła. Podoba mi się konsekwencja w doborze kolorów w tym stroju. Róż to róż, czerń to c z e r ń. Genialne są te s z p i l k i ! ! ! Jedyne co bym zmieniła to może ta lśniąca kopertówka, ale nie jest to "mus", bo nawet z nią stylizacja jest OK.
    Natomiast Twój wygląd po metamorfozie jest równie piękny. Wydaje się kompletnym p r z e c i w i e ń s t w e m tego, co miałaś na sobie wcześniej. Najpierw typowo rockowa stylizacja, teraz ucieleśnienie delikatności, dziewczęcości i piękna. Podoba mi się utrzymanie całej stylizacji w pastelowych kolorach. Uwiódł mnie ten róż. A ta s p ó d n i c a jest B O S K A ! ! ! W tej stylizacji podoba mi się wprowadzenie turkusu, który świtnie gra z pudrowym różem. Zachwyca mnie te n naszyjnik. Co tu dużo mówić ? Wszystko jest P E R F E C T ! ! !

    Makijaż : no cóż... PRZED nie zachwyca. Jest niestaranny i zrobiony na odwal. Jest nierówny. ALe kolorystycznie pasuje do stylizacji
    PO : widać estetykę i pracę włożoną w ten makijaż. Jest ładny :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o stylizacje to oczywiście podoba mi się po lecz w salonie bardziej podobały mi się włosy przed a makijaż po :)
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna doll, podobają mi się jej włosy :D
    Ok, teraz oceniam. Stylizacja 'przed', jest ładna, fajne połączenie kolorystyczne, hmm nie wiem dlaczego, ale te szpilki kojarzą mi się z kaczką (?) XD. No dobra, teraz powiem co zmieniłabym: uważam, iż torebka jest zbędna, strasznie odwraca uwagę od tej ślicznej stylizacji, może dlatego, że jest błyszcząca... Masz już kurtkę w jednej ręce, więc zdejmij tą kopertówkę, bądź ją zmień.
    Śliczna ta stylizacja 'po', chyba bardziej mi się podoba niż 'przed', może dlatego, że to bardziej mój styl.. Świetna spódnica.
    Hmm... Nie wiem co powiedzieć, o makijażu 'przed', z jednej strony specjalistką nie jestem, ale z drugiej strony jest trochę niestaranny...
    'Po' Estetyczny i bardziej mi się podoba.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń