środa, 21 maja 2014

Nic nie dzieje się przez przypadek

Już myślałam, że nie dodam dziś żadnej stylizacji, a tu niespodzianka i pojawia się nowa kolekcja Callie's Picks. Na razie kupiłam tylko ten sweterek, który widziałam ostatnio chyba w jakiejś stylizacji i bardzo mi się spodobał i akurat pojawił się w nowej kolekcji.
Miałam jednak problem z doborem dodatków, bo nie mogłabym znaleźć w mojej szafie nic sensownego, dlatego kolejny raz postawiłam na te szpilki, do tego torebka z akcentem w podobnym kolorze i okulary.
Muszę przejrzeć sb w poszukiwaniu jakichś fajnych dodatków, najlepiej za sm. Brakuje mi bransoletek, czy naszyjników. Torebek niby mam sporo, ale gdy potrzeba coś dobrać do stylizacji, to okazuje się że nic się nie nadaje. Macie może jakieś bardzo przydatne dodatki, których często używacie? Może coś polecicie? :)

Co sądzicie o tej stylizacji i nowej kolekcji Callie's Picks? 



Sweet0Monisia

8 komentarzy:

  1. Super stylizacja. Podoba mi się tutaj akurat ten dobór dodatków. Fajnie, że nie wszystko jest czarno białe i wrzuciłaś tu jeszcze kremowy kolor. Podoba mi się. Myślę, że to jedna z Twoich lepszych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;) Skoro skomentowałaś, to faktycznie musi Ci się podobać :P

      Usuń
  2. Pięknie! Naprawdę ładne ujęcie że tak powiem kolorystyczne. Jest kolor czarny, jest kolor biały ale jest też kolor kremowy. Świetnie że go tu dodałaś, bo szczerze mówiąc, bez odrobiny żywego koloru stylizacja mogła by być zwykła i po prostu jak każda inna. Ta koszula tak mi się podoba od samego swojego wejścia do StarPlazy to zamiast patrzeć na resztę tego outfitu to patrzyłam się na nią przez dobre 2 minuty ;) A ta narzutka taka jest świetna... ty to masz taki talent, że to ty powinnaś znaleźć się jako gwiazda talentów w dziale; stardollowe talenty... :) No i do tego ładne szpileczki z Subcouture ;)

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) Ale z tym talentem to bym nie przesadzała ;)

      Usuń
  3. Sweet0Monisia kolejny raz pokazujesz jak super rzeczy tworzysz. Fajne połączenia wzorów i kolorów. Dobrze, że pomyślałaś o tym, aby nie wszystko było tylko czarno-białe. Podoba mi się motyw tego beżu tutaj. Fajnie buty nawiązują do okularów. Gdybys dała czarne buty stylizacja wydawałaby się ciężka.

    A co do nowej colekcji Callie Picks to nic nie kupuję, bo za mało kasy w stardollowym portfelu, ale rzeczy są fajne. Czekam na kolejną dostawę

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze że sweterek kolorystycznie pasuję ,ale moim zdaniem to w tak klasycznej i eleganckiej stylizacji nie powinien się pojawić, a zwłaszcza w takim wzorze. Ale stylizacja zasługuję na pochwałę.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo ładna fajne połączenie czerni i bieli, oraz dopasowanie do całości beżowych dodatków.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń