środa, 7 maja 2014

Marka-czy jest istotna?

Post planowany
Przy okazji robienia tej stylizacji, jednym z dodatków jakich użyłam jest torebka z LE. Przyznam szczerze, że jest to pierwsza moja rzecz z tego sklepu i do tego zakupiona za 2sd (nagroda w konkursie). Wcześniej, owszem wiele rzeczy podobało mi się, wiele kolekcji miałam okazję zobaczyć podczas całej mojej "kariery" na stardoll, ale nigdy nic nie kupiłam. Mimo, że sd to tylko jakaś wirtualna waluta, dla mnie było to niepotrzebne wydawanie ich, ponieważ nie mam w zwyczaju płacić za tzw. metki. Zauważyłam wśród wielu użytkowniczek stardolla, tendencję do tego, że często nie liczy się wygląd, a marka. Co Wy o tym sądzicie? Jak to jest w Waszym przypadku?

Podobną stylizację już chyba prezentowałam, ale szczerze mówiąc nie pamiętam dokładnie, a to po prostu nowy look mojej dollki. Znowu zdecydowałam się na zmianę fryzurki, ale ta wcześniejsza chyba bardziej mi się podoba. A Wam?

<Nie zwracajcie na make-up, zmieniłam położenie oczu, a makijażu jeszcze nie miałam czasu poprawić ;) >


Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Ja też uważam że nie potrzebne są marki do piękna doll. Stylizacja bardzo mi się podoba, a makijaż wcale nie jest tutaj zły czy niewpasowujący się w resztę. Mi się bardzo podoba.Fajnie że użyłaś tej torebki bo róż jest tutaj pięknym kolorem i doskonale współgra z całą resztą.Podoba mi się też użycie butów z Nelly.com. Potrafisz tworzyć cudka i cuda. Fajnie że użyłaś bluzki z starej kolekcji Basic ;) Ja szukam białej bluzki z rękawami jakby to powiedzieć na rękach ale nie na ramieniu :) Ogólnie bardzo mi się podoba, jak najbardziej trafiłaś w moje gusta i guściki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy mówi, że marka się nie liczy itp. Ale fajnie jest uczucie, kiedy masz na sobie ciuchy skrojone pod okiem Karla Lagerfelda, czy Gucciego. LE na stardoll zawsze było pełne... wszystkiego i niczego. Żadna koekcja nie była tak fascynująca, abym miała coś z niej wybrać dla siebie. A po drugie w pozostałych sklepach w niedługo po pojawieniu się LE pojawiały się rzeczy podobne do tych z LIMITED EDITION. Dla mnie kupowanie czegoś z tej firmy to marnowanie kasy i tyle.

    Stylizacja bardzo fajna. Dobrze dobrane kolory i ta torebka, która przełamała elegancję w minimalistycznym wydaniu. Bardzo mi się podoba.

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nic ni mam z LE, moim zdaniem to beznadziejny sklep, a ceny, porażka. Niektórych rzeczy z tego sklepu to nawet za sm nie kupiłabym...
    Stylizacja jak dla mnie nie porywa, przepraszam, może się mylę, ale jak dla mnie ta torebka to zły wybór, ta sportowa bluzka i elegancka torba, jak dla mnie złe połączenia, przepraszam.
    Ładnie Co w tych włosach.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mam nic z LE bo mi się nic z tego sklepu nie podoba. Stylizacja jest bardzo ładna skromna jakby to powiedzieć prosta ale gustowna .
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń