poniedziałek, 5 maja 2014




                   Nowe oblicze ciebie #2


            W tej części "Nowe oblicze ciebie" wykorzystałam fryzurę, która jest 
      fryzurą dla każdej nastolatki oraz starszych ludzi (20-35 lat). Osobiści nie           lubię tej fryzury,ale Wam się może podobać :) 





Opis: Boże, wiem, że strasznie mi to wyszło i jak będziecie narzekać to nie                będę zła.Dobrze, ale teraz o twarzy i fryzurze :) Krótkie włosy i równy przedziałek nadają tej fryzurze trochę poważnego wyglądu. Te włosy nie są dla brunetek- gdy te włosy sa brązowe to... jest M A S A K R A. Pamiętajcie brązowy + te włosy= totalna klapa!


                

Opis (tutaj już się nie rozpisuję- obiecuję): Makijaż jest trochę zepsuty tymi policzkami- masakra było ciemno jak to robiłam no i... mam nauczkę. Do makijażu użyłam tuszu do rzęs oraz jednego cienia, ale nie wyszło najgorzej :/

Zrobione u Laska007..

|bluzka- It Girls|pasek- Wild Candy|Spodnie- Basic|buty- It Girls|torebka- Wild Candy|

Opis: Stylizacja jest na każdą okazję, prosta czarno-biała. Myślę, że wyszła całkiem nieźle, czyli jestem z niej zadowolona :)                    


Bardzo was przepraszam za te policzki ;( Nie chciałam żeby to tak wyszło.

Chciałabym żebyście napisali co mam zmienić a co poprawić oraz co było dobrze? 

Uwaga! Najciekawszy komentarz dostanie nagrodę za 15sd z listy życzeń!

4 komentarze:

  1. Musze przyznać, że ta fryzura nigdy mi się nie podobała. A Ty mnie do niej przekonałaś ;) Fajny kolor, dobrze wygląda. Do tego fajny makijaż, ( na policzki nie zwracam uwagi, bo całą przyciągają oczy ;)). Bardzo podoba mi się kolor tego cienia ;) Stylizacja tez jest ładna, zwykła, prosta, ale elegancka :) Jedyne zastrzeżenie mam do jakości zdjęcia stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta fryzura na początku nie przypadła mi do gustu i moim zdaniem była brzydka i taka prosta ,a ty w ogóle zmieniłaś cały sens tej fryzury teraz jest bardziej ciekawsza i ładniejsza a do tej stylizacji i twarzy świetnie pasuję.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie jest OK, gdyby nie te włosy. Nigdy ich nie lubiłam i chyba nigdy się do nich nie przekonam. Podoba mi się motyw fioletu na powiece. Jest fajnym uzupełnieniem stylizacji, którą zrobiłaś w stonowanych, spokojnych, pastelowych barwach.

    Gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i estetyczne wykonanie makijażu i stylizacji. Lubiłam i lubię tę fryzurę, gdy ''początkowałam'' na Stardoll ona była moją fryzurą. Podoba mi się ten fiolet. Mi się wydaję iż policzki nie są takie złe.Myślę że i z brązem te włosy dobrze się komponują pod warunkiem iż wszystko będzie dopasowane. Cera, nos, oczy i makijaż. Co do stylizacji jest naprawdę ładna i jak już ładnie ujęłaś na każdą okazję.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń