czwartek, 29 maja 2014

Stylizacja za starmonety #3

Hej, dzisiaj coś na bardzo szybko, ponieważ nie mam za dużo czasu ostatnio. Stylizacja bardzo prosta, ale tez bardzo tania. Ponieważ sukienka to darmówka, więc jest to strój na naprawdę każdą kieszeń. Nie będę się długo rozwodzić, bo jest to bardzo prosta złoto-czarna stylizacja. Nie dawałam już żadnego naszyjnika, ponieważ sukienka sama w sobie jest bardzo ozdobna i nie chciałam znów przesadzić.


torebka - VOILE - 53 sm
bransoletki - RI - 20 sm
basek - WILD CANDY - 50 sm
Buty - IT GIRLS - 50 sm.
sukienka - darmówka (klik)
Razem: 173 sm

Lubicie połączenie złota i czarnego?

Pozdrawiam,
P.

4 komentarze:

  1. Do trzech razy sztuka ! Tym razem miło mnie zaskoczyłaś :) Jest to zdecydowanie Twoja najlepsza stylizacja, jaką tutaj dodałaś. Klasyczne połączenie złota i czerni z odrobiną białego jest trafione w 10. Nareszcie moje klimaty. Dodatki : buty, torebka, bransoletka też dobrałaś dobrze. Wszystko tworzy spójną całość. Jest to jak już napisałam, Twoja najlepsza stylizacja. Idź w tą stronę, a będzie ok.

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest zawsze - jak się za bardzo nie spinasz to wychodzą najlepsze rzeczy ;).
      dzięki!

      Usuń
  2. Całkiem okej.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń