środa, 21 maja 2014

Stały plan.

Cześć.Widząc wasz entuzjazm spowodowany nowymi działami zdecydowałam je założyć.Oczywiscie pare spraw organizacyjnych:
1.Post z wywiadami pojawiał się będzie w każdy czwartek(oczywiście jeśli nic mi nie wypadnie lub z jakichś  powodów gość zrezygnuje).
2.Post z talentami pojawiać się będzie co piątek.
Jeśli chodzi o wywiady to nie jestem pewna czy się ukaże w ten czwartek bo wysłałam wiadomość do dwóch covergirl (wczoraj i się jeszcze nie odezwały), oraz anndoll88(wysłałam dzisiaj wiec czekam na odpowiedź).
OTO KONKURS:
Macie opisać jaką doll która ma talent, jest chodź trochę znana i jest aktywna na stardollu (musi być z polski). Ja wybiorę najlepszą pracę i z opisaną osobą zrobię wywiad w przyszłym tygodniu.Dla wygranej osoby 10sd i sukienka Hot Buys

3 komentarze:

  1. Postanowiłam przedstawić polską użytkowniczkę witryny stardoll.com AnDoll88. Ma ona 102 level i ma na imię Karolina. Tworzy ona piękne wnętrza apartamentów a trzeba wiedzieć że ma ona jakby to ująć cały apartamentowiec. Te prace są warte dużej uwagi i szczerze przyznam że kilka ładnych godzin Karolina spędziła na tymi projektami, chyba że wcześniej przemyślała wszystkie szczegóły każdego z pokoi. Uważam że warto zajrzeć na jej profil i obejrzeć sobie przynajmniej niektóre z tych właśnie apartamentów.

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o stardollowe talenty to myślę tylko o jednej osobie - SISI1358. Nieraz była National Covergirl i jest popularna. Robi genialne stylizacje, włosy i świetnie urządza apartamenty. Wystarczy wejść na jej konto a widać zaangażowanie i pomysł na samą siebie.

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że na miano talentu zasługuje polska użytkowniczka o nicku Izabelach. Posiada 91 lvl, i ma na swoim kącie wiele prestiżowych nagród np. wygrana w konkursie National Covergirl.
    Jej talentem jest projektowanie wnętrz, które składają się niekiedy nawet ze 125 elementów! Odwiedzając jej apartament, możemy dostrzec, jak dużo pracy i czasu ją to kosztuje. Oprócz projektowania wnętrz, Izabela, zajmuje się również robieniem włosów i tatuaży, które także doskonale się prezentują. Myślę, że warto zajrzeć do jej apartamentu, i zobaczyć jej cudowne prace!
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń