wtorek, 27 maja 2014



                Nowe oblicze ciebie #3




 Tak, tak z góry Was przepraszam, że nie pisałam. Mam nadzieje, że   mi wybaczycie. Niestety ostatnio zaniedbuje stardoll- nie zaglądałam na niego od tygodnia, zamiast wejść na minute na stardoll cały czas kuje. No, ale co ja tutaj o sobie- pora na trzecią fryzurę :) Jest to moja ulubiona z tych wszystkich "fryzur zwykłych".




Opis: Nie będę wam tutaj dużo truć.... więc jak już mówiłam to moja        ulubiona fryzura, więc raczej nie będzie zastrzeżeń. Myślę, że to zwykła fryzura na co dzień- włosy przerzucone na jeden bok i tyle...



                        Pora na make-up... to będzie masakra....



Laska007Girl


                      
Opis: Więc tutaj użyłam tylko tuszu oraz jednego cienia. Nieźle nie? Ale już wam tłumacze- taki make-up miał wam pokazać, że nie trzeba wielu cieni żeby wyglądać dobrze.... ale chyba coś nie wyszło, ale spokojnie będzie pasował do stylizacji :)


Zrobione u Laska007..
    |koszula(hot buys)-fallen angel|torebka-PIX|spodnie- fallen angel|buty1- Callie Pick's|buty2-fallen angel|



Opis: Odrazu przepraszam za jakość zdjęcia... niestety poruszone xd No więc jasny make-up pasuje do ciemnych spodni- dzięki temu tworzą kontrast. Postanowiłam zrobić "ciemną" stylizację by nadać jej taki jakby pazur :)
Gdyby ktoś chciał bardziej dziewczęcą stylizację można dodać pod koszulę jakś baiłą sukienkę tak jak w zdjęciu pod spodem :)


Zrobione u Laska007..



                             Przepraszam jeszcze raz (bo mam za co) :*

3 komentarze:

  1. Ogólnie jest ok .Fajne połączenia kolorystyczne. Mimo, że to nie mój styl, ani gust, nawet mi się podoba.

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jakiego sklepu pochodzi sukienka ?

    OdpowiedzUsuń