środa, 14 maja 2014

Szaleństwo!

Tytuł nie ma nic wspólnego z dzisiejszą stylizacją, bo jest ona bardzo "spokojna", skromna i taka codzienna. Odnosi się on natomiast do tego, że chyba straciłam głowę i za tą kurtkę, narzutkę czy cokolwiek to jest zapłaciłam 44sd. Chyba musiałam się uderzyć w głowę ;) Stylizacja wydaje mi się poprawna, nie jest to jakieś WOW, ale chyba też nie jest tragicznie.
Co sądzicie?
<Znowu te okulary, zgadzam się w 100% z Soxo_, że to Must Have ;) >



Top z ostatniego postu wygrywa Marteshe! Gratuluję! :D
Pochodzi on ze sklepu It girls, dodaj go do listy życzeń i zgłoś się do mnie :)

Przypominam tez o konkursie TUTAJ :)

Sweet0Monisia

7 komentarzy:

  1. WOW ! ! ! 44 sd ! ? Dużo ! ! !

    Stylizacja bardzo mi się podoba. Fajnie wykorzystałaś tutaj ten darmowy top. Nie wiem, co więcej napisać... Po prostu bardzo mi się podoba :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, ja nawet nie mam 44 sd XD.
    Śliczna stylizacja, świetna kolorystyka, także uważam te okulary za MUST HAVE.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :> . 44 sd to nie tak dużo ( jak dla mnie ) i tak udało Ci się kupić tak tanio te narzutkę .W mojej szafie są rzeczy od 300 sd w górę niektóre i sama się dziwie że przepłacam ;P

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie była najtańsza jaką znalazłam ;) Do takich cen o jakich wspomniałaś jeszcze nie dochodzę ;)

      Usuń
  4. Haha, ja jakbym tyle wydała na taką kurtkę to by mi zostało 3 sd xD Ale oczywiście całość bardzo mi się podoba, zgadzam się że okulary są Must Have (nie mogłoby być inaczej oczywiście), i myślę że po prostu jest naprawdę ładnie.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie mnie powaliłaś tą stylizacją. Muszę przyznać, iż z każdym postem nie tylko Twoje stylizacje są coraz bardziej cudowne ale również doll.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powaliłaś mnie tą stylizacją szkoda że ta narzucona kurteczka nie jest już dostępna w sklepach, jest mi bardzo przykro bo strasznie mi się podoba. Nie spodobały mi się jedynie spodnie które zasłaniają "to coś" w tej stylizacji, ale i tak jest świetna.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń