poniedziałek, 26 maja 2014

Metamorfoza magdusiakocha

Cześć. Przepraszam, że tak dawno nie dodawałam metamorfoz. Postaram się poprawić, a na dziś mam przemianę użytkowniczki o nicku magdusiakocha.
Przed: Średnio mi się podoba. Połączenie tej bluzki i spódnicy jest ciekawe i ładnie to wygląda. Przeszkadza mi natomiast ta bransoletka, która nachodzi na spódnicę. Bardzo orginalny pomysł z tą bluzką za spódnicą i wykorzystanie jej rękawka jako kopertówkę. Niestety dość słabo ją widać i dopiero ściągając z Twojej doll spódnicę zauważyłam wystającą bluzkę. Ogólnie średnio mi się podoba, ale pomysł był dobry.
Po: Postanowiłam połączyć tą sukienkę z spódnicą maxi z Basic. Niestety sukienka jest lekko rozkloszowana i nieco wystaje. Gdyby jednak użyć tej stylizacji w pomieszczeniu z ciemnymi ścianami to nie byłoby nic widać. Do tego użyłam pasek ze słotym dodatkiem oraz kopertówkę. Na włosy ubrałam pasujące okularki (nadal wydaje mi się, że oprawki okularów są białe, nie srebrne). Dobrałam również buty, które pojawiły się we wcześniejszej stylizacji.

Przed: Nie ma za bardzo czego oceniać, ponieważ delikatnie musnęłaś tylko powiekę jasnym cieniem oraz pomalowałaś rzęsy i usta doll. Trochę nudno, wolę gdy jest więcej kolorów. Twoja doll jest ładna, tylko proponuję wymianę brwi, mnie się nie bardzo podobają brwi tego typu, ale oczywiście każdy ma inny gust.
Po: Nie lubię robić makijażu na tych oczach ;/ Użyłam czterech cieni - różowego, brązowego, kremowego i srebrnego. Coś wykombinowałam, ale nie do końca poszło tak jak miało. Zmieniłam fryzurkę doll, kolor został ten sam.

Jak Wam się podoba metamorfoza?
Lepiej przed czy po?

nataliaszelc01


5 komentarzy:

  1. Hmm nie jestem przekonana co do stylizacji 'po', Same połączenie spódnicy z bluzką jest ok. Ale jak dla mnie bluzka w czerwono-białe paski + torebka w czarno białe paski ze złotymi paskami to złe rozwiązanie. Poza tym jest ok.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój lepszy "PRZED", makijaż lepszy "PO".
    Stylizacja przed bardziej mi się podoba, bo jest po prostu lepsza. Ta "PO" jest niezgrana i niespójna. Złoto,czerwony,biały,czarny, beżowy i nie da się ukryć, że wystający dół spódnicy (kolejny kolor - granatowy) psuje całość. Mnóstwo kolorów i faktur. Wszystko popsute. Gdybyś dała czerwone buty i czerwoną torebkę wyglądałoby to bardziej estetycznie i elegancko.
    Makijaż podoba mi się oczywiście bardziej "PO", bo w ogóle jest. ALe tego typu rozwiązania nie pasują do tych, dużych oczu. ALe pomysł fajny

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie żadna stylizacja nie urzeka :)
    P.S. - łaczenie butów i torebki to najgorsze co może być

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc przypadło mi do gustu połączenie tej spódnicy z tą bluzką. Ale do stylizacji przed, gdzie ujęłam już że połączenie niektórych elementów stroju jest bardzo fajne, to nie pasuje mi tu ta kopertówka stworzona jak zostało ujęte z topu. Po pierwsze to bystre osoby zauważą że jest widoczna pod spódnicą. A po drugie jak dla mnie ona tu nie pasuje, to samo z bransoletką. Nigdy nie widziałam bransolety która zamiast na rękę nałożona była na spódnicę, bluzkę, czy sukienkę.I nie wiem, ale jak dla mnie te buty zbyt często się pokazują. Co stylizacja... tak samo zresztą jak okulary użyte w stylizacji po. Pomieszałaś tyle kolorów, rzeczy, że sprawia to wrażenie odrażającego miksu kolorów - źle użytych dodatków, zawierających jeden czerń, drugi biel, trzeci beż, złe połączenie elementów stroju również pod względem kolorystycznym. Masakra!
    Co do makijaży to wolę przed. Delikatny, lekki, dziewczęcy. Nie przepadam za takimi jakby 'ukośnymi' że tak powiem makijażami który przedstawiłaś już po.

    Ogólnie, lepiej jest przed.

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń