poniedziałek, 5 maja 2014

Wczoraj i jutro.

Po wczorajszym poście zastanawiałam się czy warto dalej dodawać stylizacje.Jednak postanowiłam się nie zniechęcać.Dalej będę dodawać stylizacje za sm.Mam nadzieję że był to jedyny taki nie udany komplet.Oczywiście kolejny post z tego działu pojawi się w niedziele.Ja tym czasem postanawiam założyć nowy dział który będzie nazywać się ,,stylizacje XXw,, a polegał na przedstawianiu wam i opisaniu stylu lat 50,60,70,80 i 90.Jednak muszę się spytać szefowej bloga o pozwolenie.

Ps.Jeśli chodzi o znaki interpunkcyjne to postaram się poprawić.:)

6 komentarzy:

  1. To może ja przeproszę za tamten komentarz? Po prostu trzeba mieć własną kulturę więc PRZEPRASZAM za niezbyt konstruktywną krytykę ;)
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)Jednak nie masz za co mnie przepraszać.Wyrażałaś swoją opinie i to sie liczy.Lepiej być szczerym niż kłamać i w duszy myśleć co innego.

      Usuń
  2. Ok życzę ci szczęścia i myślę że teraz twoje posty będą lepsze chociaż bardzo mi się podobają twoje stylizacje :)

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma się co poddawać, trzeba się uczyć na błędach i iść do przodu ;) Trzymam kciuki za Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tym działem. Proponuje ubrania z Decades, bo tam są ciuchy głównie z tych ram czasowych które przedstawiłas w swojej wypowiedzi

    Ostatnia stylizacja była nieudana ale nie poddawaj się i próbuj dalej :) wierze ze pozytywnie nas wszystkich zaskoczysz :)

    Gabadoll

    OdpowiedzUsuń