poniedziałek, 5 maja 2014

Zwiewnie tak...

Post planowany

Od jakiegoś czasu zabierałam się już do stylizacji albo z użyciem zwiewnej sukienki albo spódnicy ze sklepu Tingeling, zawsze jakoś coś mi nie pasowało, czegoś brakowało. Tym razem, gdy kolejny raz próbowałam coś stworzyć do głowy wpadł mi pomysł, aby połączyć te dwa elementy w jeden. Pomysł okazał się wyśmienity-a przynajmniej moim zdaniem. Do tego delikatne balerinki, bransoletka i... No właśnie-wianek. Powiem szczerze, że myślałam o zupełnie innym, ale chyba pomyliłam coś bo przeszukałam całą starplazę i nie znalazłam tego konkretnego, więc pewnie musiałam widzieć go w starbazarku. Co do tego, mam przyznaję się bez bicia mieszane uczucia. Zastanawiam się czy nie jest trochę, nie wiem czy ty dobre słowo-zbyt ciężki? Oceńcie sami :)




Sweet0Monisia

6 komentarzy:

  1. Zawsze lubiłam Ciebie i Twoje stylizacje. Tym razem wpadłaś na dobry pomysł w połączeniu spódnicy z sukienką.Jestem bardzo ucieszona za każdym razem gdy czytam Twoje posty i oglądam stworzone przez Ciebie outfity. Pięknie udało Ci się stworzyć spójną całość. Jestem zaszczycona oglądać Twe pomysłowe i piękne stylizacje.Myślę też że wianek jest ładny, ten róż dodaje takiego uroczku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie sukienki i spódnicy. Podoba mi się kolejny raz w Twoich stylizacjach - konsekwencja w doborze kolorystyki. W genialny sposób złamałaś mdły niebieski kolor spódnicy i sukienki, tym genialnym wiankiem i srebrnymi dodatkami. Bardzo mi się podoba :)

    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako gabisska / gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co powiedzieć, dla mnie osobiście połączenie materiałów jest obiecujące, ale ta stylizacja jest taka zwiewna, delikatna, a tu nagle booom taki wianuszek... Hmm, ja zmieniłabym go, nasza starplaza, ma tyle świetnych wianków, wybrałabym jakiś ze stokrotek.
    Osobiście, sądzę, że ta stylizacja jest średnia.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja nie przypadła mi do gustu, lecz jest bardzo pomysłowa i świetnie połączyłaś zwiewną sukienkę ze świetną i moją ulubioną spódnicą. Nie podoba mi się wianek który rzuca się w oczy i trochę nie pasuję.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  5. B O S K O!
    Idealna stylizacja! Lekka, zwiewna, dziewczęca i do tego pomysłowa. Naprawdę wykazałaś się tutaj dużą kreatywnością, poprzez połączenie tej sukienki i spódnicy. Jestem pod wielkim wrażeniem. Wianek mnie się bardzo podoba, bo przełamuje całość i nadaje fajnego charakteru całości. Fajne buty, nie rzucające się w oczy, ale dobrze zgrywające się z resztą. Śliczna bransoletka, też delikatna. Zaskakujesz mnie ciągle! Mam nadzieję, że tak pozostanie! ;D Aż mi tak dziwnie, gdy ciągle piszę komplementy, to nie w moim stylu :/

    OdpowiedzUsuń