wtorek, 6 maja 2014

Someday

Post planowany

Kolejna stylizacja, dla mnie dość ciekawa. Strasznie żałuję, że nie kupiłam sobie nic z ostatniej kolekcji Strike a pose, dlatego lubię czasem wrócić do ubrań z tego sklepu w stylizacjach jakie Wam prezentuję. Rzadko używam na stardoll balerinek, ale też innych płaskich butów, zazwyczaj jednak zakładam mojej doll szpili, co jest zupełnym przeciwieństwem mnie, ponieważ w rzeczywistości nieodłącznym elementem mojego stroju są właśnie baleriny. Ogólnie jestem zadowolona z efektu, choć gdy tak teraz patrzę, to myślę że chyba troszkę zagalopowałam się z tą torebką, która jest świetna, ale raczej nie do końca tutaj pasuje.



A Wy co sądzicie?

Teraz coś w trochę innych klimacie, ale świetny utwór ;)



Pozdrawiam
Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba jest przecudna lecz jednak odjęłabym w niej krawat lub bluzę, lecz bez tego też jest ładnie :)

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja ;) Ja bym nic nie zmieniała, może z wyjątkiem tej torebki, tak jak sama napisałaś nie do końca gra tutaj. Ale i tak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście ta torebka nie gra kolorystycznie z resztą stroju. Jeśli wybierasz kraciasty krawat i to w brązowej kolorystyce, srebrnę, metaliczną bluzę to nie dokładaj do tego wszystkiego połyskującej zielenią torebki, która zresztą bardzo mi się podoba, ale do innego stroju.
    Oprócz małego potknięcia z torebką stylizacja jest świetna i z poczuciem smaku. Szpilki zepsuły by to COŚ w tym stroju i całośc nie byłaby tak efektowna :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest naprawdę bardzo ładna. Podoba mi się użycie tych butków. Są śliczne i uzupełniają całość. Wymieniłabym w tym outficie torebkę.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń