piątek, 9 maja 2014

Bez tytułu.

Post planowany
Kolejny raz w stylizacji użyłam tej kurtki z Evil Panda. Wydaje mi się, że warto się w nią zaopatrzyć, ponieważ często się przydaje. Na początku byłam bardzo zadowolona z tej stylizacji, teraz mam mieszane odczucia. Pierwszy raz użyłam tego naszyjnika z ELLE, a mam go już 3 lata. Kiedyś miałam praktycznie wszystko z ELLE, ale po powrocie na stardoll wszystko sprzedałam i został mi tylko on. Znowu chyba nie trafiłam z torebką, coś mam z nimi problem ostatnio. Oceńcie sami. 


Sweet0Monisia

3 komentarze:

  1. Stylizacja dosyć ładna. Nawet mi się podoba, ale coś mi nie gra.Moim zdaniem trzy różne odcienie czerni to trochę za dużo, choć nie potrafię określić koloru spodenek; waham się pomiędzy brązem a czernią.Bardzo podoba mi się dodanie naszyjnika, ożywia całość.Kurteczka z Evil Panda też jest całkiem niezła. Mam mieszane uczucia co do tej torebki.Ogółem stylizacja tak pół na pół ale w większości ładna.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Zaczarowana Księżniczka, uważam, że zmieszanie trzech odcieni czerni to o dwa za dużo. Chociaż podoba mi się połączenie brązowo-czarnych, klasycznych, damskich szortów z nowoczesnymi i technicznie rzecz biorąc modnymi rzeczami, jak skórzana, czarna, rockowa kurtka, czy torebka z Chanel,to razi mnie aż w oczy ta niezgrana kolorystyka. Podoba mi się też kolorowy naszyjnik, który zdecydowanie wszystko ożywia. Chętnie bym go od Ciebie kupiła :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy odcienie czerni to faktycznie dużo, to sprawia, że stylizacja jest chaotyczna. Uwielbiam te szorty, podoba mi się, że rozjaśniłaś tą stylizację kolorowym naszyjnikiem, gdyby nie on stylizacja byłaby nudna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń