czwartek, 22 maja 2014

Hot or not: Tasia952

Zupełnie zapomniałam, że prowadzę też Hot or not. Gdzie ja mam głowę? Nataliaszelc01 została oceniona: HOT Dziś ocenimy doll: Tasia952 Jeśli chodzi o strój, niby jest ok, ale według mnie bluzka, buty, torebka i legginsy jakoś ze sobą nie współgrają. Rzucają się też w oczy paznokcie, które nie komponują się zbyt dobrze z resztą. Makijaż jest zwykły, delikatny. Pomalowane tylko rzęsy, powieki jeśli dobrze widzę są delikatnie muśnięte, no i usta. Zrezygnowałabym z kolczyka w nosie.
Ja przyznam Hot/ Not. A jaka jest Wasza opinia? Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Ja przyznałam NOT. Dlaczego? Już wyjaśniam.

    Może powinnam była zastanowić nad oceną, ale dla mnie nic tutaj nie wskazuje na to, aby przyznać HOT, albo choćby HOT/NOT.
    Podobają mi się te legginsy, ale połączenie ich z białą, elegancką koszulą, nie było dobrym pomysłem. Proponuje kolory:czerń, mięta, róż. Fajnie też wyglądałby strój gdybyś podkreśliła go mocnymi, rockowymi butami, np,traperami,
    Całość do mnie nie przemawia. Umieściłabym tą stylizację w rubryce "KICZ".

    Makijaż tez nie jest zbytnio wyrazisty.

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam do Gabadoll. Nic, ale to kompletnie nic tu do siebie nie pasuje. Wszystko strasznie pomieszane w odcieniach i kolorach, czego baaardzo nie lubię pojawiło się właśnie tutaj. Nie wiem czy myślisz inaczej Tasia, ale ta koszula niezbyt tu pasuje. Proponuje poduczenie się na temat łączenia ubrań w wirtualnym świecie, bo mam nadzieję że takiego problemu nie masz przynajmniej w świecie realnym, a jeśli tak to bardzo ci współczuję, Tasiu. Makijaż jest tu taki... hmm... niepasujący. I jeszcze ten kolczyk...
    Mieszanie ze sobą różnych odcieni i stylów nie pomaga ci, kochana.
    Ogólna ocena: NOT!

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram opinie osób wyżej. Nie za bardzo wychodzi ci łączenie ubrań na stardoll,twoja doll wygląda jak pomarańcza, makijaż mi się nie podoba prawie go nie widać (tak jakby go nie było). Nie chcę cię urazić ale przyznałam ocenę Not bo nic w twojej MeDoll mi się nie podoba.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Doll to pomarańcz, a strój ... szkoda gadać ! Jeśli wam się podoba to macie nasrane w głowach ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przyznałam NOT. Doll niezbyt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń