poniedziałek, 5 maja 2014

Must have #3

Witajcie,
na początku chciałabym Wam podziękować za miłe komentarze :) bardzo się cieszę, że podoba Wam się ten dział oraz moje stylizacje. W związku z tym postanowiłam zaproponować Wam coś nowego, czyli "Stylizacje na każdą kieszeń". Opiszę ją na końcu postu, ale już teraz proszę o komentarze. Mówcie co o tym sądzicie ! Podoba Wam się ten pomysł ?


1. Denim & Supply - White Knot Shirt / 7sd
Moim zdaniem warto mieć tę koszulkę w szafie. Jest uniwersalna dzięki kolorowi i fasonowi. Można ją wykorzystać w luźnych i letnich stylizacjach oraz w tych bardziej eleganckich (wtedy dobrze jest "włożyć" węzeł w spodnie lub spódnicę, ale nie jest to konieczne). Kosztuje 7sd, ale myślę, że warto wydać te pieniądze.

2. It Girls - White Blouse / 50sm
Biała koszula z kołnierzykiem - podstawa każdej szafy. W Starplazie można kupić tę koszulę w wersji z krótkimi rękawami, również za 50sm. Kosztuje niewiele, a pasuje do wielu stylizacji. 

3. Wild Candy  - Wild Candy Denim / 138sm
W szafie powinny się znaleźć również granatowe spodnie lub dżinsy. W Starplazie można znaleźć inne odpowiedniki, być może lepsze, ale ja staram się wybierać rzeczy, które może kupić każdy. Pasują do niemal każdego outfitu. Są bardzo praktyczne.


Przykładowe stylizacje: 



Pierwsza stylizacja to "Stylizacja na każdą kieszeń". Zamieściłam też tańszy zamiennik butów. W spisie wykorzystanych rzeczy nie zamieściłam okularów, ponieważ nie są konieczne. Poza tym okularów, których użyłam nie ma już w Starplazie i ciężko jest je zdobyć. Można też użyć innego wisiorka (najlepiej ze złotym łańcuszkiem). Podoba Wam się mój pomysł ?


5 komentarzy:

  1. Normalnie cię kocham dziewczyno! Uważam że ta pierwsza ''supełkowa'' bluzeczka jest naprawdę świetna, niestety jej nie posiadam.Nie podobają mi się troszkę te dżinsy, ale cieszę się że starasz się by zakup artykułów przedstawionych w Must Have był w miarę możliwości możliwy do zakupienia przez każdego :) Naprawdę śliczna stylizacja. Jak najbardziej jestem za stylizacjami na każdą kieszeń. To świetny pomysł, mam nadzieję że zostanie zrealizowany.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  2. I. stylizacja no powiem Ci jest piękna, doskonale dobrane dodatki, no brak mi słów, najlepsza stylizacja z tych trzech. II także ładna, ale nie mój gust, ale i tak spoko :) No a w trzeciej pięknie, widzę najlepsze wykorzystanie torby jakie widziałam. Gratuluję, masz talent :)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje stylizacje są prześwietne po prostu można pozazdrościć kreatywności i pomysłów.
    Świetny must have wszystkie stylizacje są w moim guście ,a najbardziej podoba mi się II normalnie się w niej zakochałam, nie mogę doczekać się kolejnego posta z must have :*

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. Wszystkie mi się podobają, a ich dodatkową zaletą jest to że są tak naprawdę na każdą kieszeń. Stylizacje bardzo mi się podobają, widać że są przemyślane, nie ma przypadkowych elementów. Denerwuje mnie już to, że ciągle muszę pisać na tym blogu komplementy :/ A gdzie miejsce na konstruktywną krytykę? ;) Haha ;) Super, super. Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje - nic dodać nic ująć. Są takie wysmakowane i takie... CUDNE ! ! ! Dodatki, spodnie, bluzki wszystko gra ze sobą wspaniale. Chociaż przyczepie się do ostatniej - zmień włosy. Podoba mi się must have. Przyznam się ze czaje się aby kupić tą bluzkę z supelkiem ale mówiąc wprost - nie stać mnie na nią. Może jakaś loteria ? ^^
    Obie pozostałe rzeczy mam w swojej garderobie i wiem, że są niezastąpione. Pasują i do eleganckich kompozycji i do sportowego street' stylowego looku.

    Podoba mi się ze jesteś na tym blogu


    Gabadoll

    OdpowiedzUsuń