niedziela, 18 maja 2014

Wszystko marność

Dzisiaj nie mam żadnych pomysłów, zero. Totalne dno. Nastrój też jakiś depresyjny, na nic nie mam ochoty, płakać się chce. 
Coś zaczęłam kombinować, przeglądać szafę, tworząc dziwne kombinacje. Wyszło, to co widzicie niżej. Nie szczególnie jestem zadowolona z efektu. Gdyby ktoś chciał kupić sobie buty jakich użyłam, to dajcie znać w komentarzu, a poszukam linka do tego sklepu. To chyba tyle. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze z poprzedniego postu, przemyślałam wszystko jeszcze raz i stwierdziłam, że moje stylizacje nie są na tyle dobre, aby zakładać własnego bloga. Czasu też nie mam zbyt dużo, niedługo zacznę studia, także bezsensu byłoby zaczynać pracę nad blogiem. Tutaj zostanę jeszcze jakiś czas, dopóki będę miała jakieś pomysły i wystarczającą ilość czasu.


Okulary Killah otrzymuje gabadoll.
Gratuluję :)

Sweet0Monisia

8 komentarzy:

  1. Na początku chciałabym pogratulować Gabadoll ;)

    A co do stylizacji to nie wydaje mi się taka niedopracowana jak ty uważasz ;) Sądzę raczej że jest ciekawa i bogata w szczegóły. Podoba mi się nałożenie tej bluzki na białą koszulę z kołnierzykiem, to fajnie do siebie pasuje. Jeszcze ten zimny kolor i napis... naprawdę dobre połączenie, bo bez tego napisu byłoby trochę mniej ciekawe.Do tego zwykłe dżiny z Wild Candy dobrze pasujące do góry outfitu i hm... plecak, torebka? Powiedzmy że torba ;) I do tego ta dżinsowa (?) torba. Buty są naprawdę śliczne i świetnie komponują się z górą stroju.

    PS. Szkoda że jednak postanowiłaś nie zakładać bloga. I smutno mi że tu też nie pozostajesz na zbyt długo, bo naprawdę cię lubiłam, a szczerze mówiąc gdy odejdziesz ten blog skończy swą historię bo i nataliaszelc01 i Soxo_ długo (jak dla mnie) nie pisały. Ja komentuję tylko dla ciebie, ale chodź odejdziesz z bloga, to nie odejdziesz ze stardoll, mam nadzieję? Powiem ci też że Twoje stylizacje nie są beznadziejne, dlatego że napisała tak jakaś tam dziewczyna o twojej poprzedniej stylizacji. A jaki kierunek masz zamiar studiować? I w ogóle powodzenia na tych studiach ^^

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) Ze stardoll raczej nie odejdę, a przynajmniej będę jeszcze przez całe wakacje, co dalej zobaczymy, może nie będzie mnie już tak często ale jednak. Co do studiów to chciałabym dostać się na finanse i rachunkowość, ale może być różnie, bo matura do prostych nie należała niestety :/
      Strasznie mi miło, że mam takie czytelniczki :*

      Usuń
    2. Mnie raczej nie interesują takie rzeczy jak finanse, czy rachunkowość ;) To wszystko jest taaaakie matematyczne :\ Ja idę w kierunku polskiego bardziej więc jakoś niezbyt mi się spodobał ten kierunek kiedy o nim powiedziałaś ;) A mi strasznie miło że mam ten zaszczyt czytania twoich postów i oglądania stylizacji ;)

      Marteshe

      Usuń
  2. Bardzo mocno dziękuję za docenienie mojej pracy.
    Dziękuję za okulary.
    Dziękuję Merteshe za gratulacje ;***
    ___________________________________________________________________

    Stylizacja jest fajna, minimalistyczna i zarazem pełna gracji i szyku. Widać w niej pomysł. Więc nie mów, że go nie było. I nie pisz, że chce ci się płakać ! Nie ma co płakać ! ! ! Życie jest za krótkie.

    Stylizacja jest fajnie zgrana kolorystycznie. Uwielbiam połączenie takiego niebieskiego z szarym i białym. Ciekawy był pomysł połączenia typowo street stylowej bluzki z elegancką, białą koszulą. Dla takiej bluzki czas świetności nigdy nie przeminie i jest chyba największym MUST HAVE wszech czasów.

    Zarówno buty jak i torebka -według mnie- kompletnie tutaj nie pasują. Oczywiście to jest moje zdanie. Jeśli Twoim zamiarem było stworzyć jednak strój sportowy,casualowy to nic nie zmieniaj, ale jeśli brnęłaś bardziej w styl "simple" - elegancki, z gracją, pełen szyku, z dodatkiem sportowego, to należałoby zmienić buty na bardzie elganckie, typu trampki na szpilce, albo po prostu założyć białe szpilki. A plecak zastąpić białą torbą na ramię.
    Tyle ode mnie.
    Podsumowując : jest ok, ale nie wiem, czy miał być to styl sportowy czy simple.
    Ocena : HOT /NOT

    ______________________________________________________________________

    P.S. Rozumiem, że nie chcesz porywać się z motyką na słońce, zakładając bloga tuż przed studiami. Trzymam kciuki za wyniki z matury. Powodzenia! Tak długo jak ty tu piszesz, tak samo długo ja będę komentować :)

    Gorące uściski i moc całusów ;**********************************************************
    Trzymaj się :)

    gabadoll


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przez tą pogodę taki nastrój ponury.
      Przyznam szczerze, że początkowo miała to być dość elegancka stylizacja, ale że nie miałam pasujących dodatków, to przeobraziłam to właśnie w taki codzienny, luźny strój z domieszką elegancji. Właśnie tego połączenia nie byłam pewna.

      Dziękuję pięknie za wsparcie i wszystkie komentarze :*

      Usuń
  3. Stylizacja jest spoko, sportowa, luźna-coś innego. Podoba mi się nałożenie tego sweterka na koszulę, ładny efekt, do tego dobrze dopasowane buty. Plecak również mi się podoba. Ja dodałabym jeszcze jakąś czapkę na głowę, to dopełniłoby stylizację.
    Gratuluję Gabiedoll.
    No to by było na tyle, jakoś nie umiem pisać długich komentarzy,a do tego zawsze dodaje je ostania XD.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest że tak powiem na luzie bardzo mi się podoba :)
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń