środa, 14 maja 2014

Metamorfoza shariSweet

Cześć. Dzisiaj mam dla Was metamorfozę użytkowniczki o nicku shariSweet. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Przed: Świetna stylizacja ! Zaskoczyłaś mnie tym pięknym płaszczem, który jest zrobiony z marynarki, płaszcza, spodenek z basic i spódnicy. Genialny ! Reszta stylizacji również bardzo mi się podoba. Szczególnie złote dodatki, które pojawiają się w opasce, naszyjniku i torbie. Bardzo ładna stylizacja, chętnie zrobiłaby, taką na swojej doll :)
Po: Masz mnóstwo cudownych ciuchów w  szafie, dlatego też nie wiedziałam co wybrać i wyszło jak wyszło. Nie jestem specjalnie zadowolona z efektu. Połączyłam sweterek z Voile ze spódnicą, która pojawiła się w poprzedniej metamorfozie. Jako dodatki wybrałam okulary z niebieską oprawką i białą torbę. 
Przed: Bardzo podoba mi się kolorystyka, wspomogłaś się trochę gotowym czarnym cieniem ze sklepu. Ładnie pomalowane policzki, makijaż równy. Totalnie mój styl. Piękna doll, uwielbiam te oczy :) Bardzo mi się podoba.
Po: Zrobiłam podobny makijaż, ponieważ na tych oczach nie da się za bardzo inaczej ułożyć cieni. Użyłam różowego,fioletowego i niebieskiego. Oczy podkreśliłam pogrubiającą maskarą. Fryzurkę zostawiłam tą samą, ponieważ jest piękna :)

Jeszcze wyniki poprzedniego losowania:

I wazon - katniss-ne
II wazon - Marteshe

Dodajcie wazony do listy życzeń bądź wystawcie w sb rzecz o wartości wygranego wazonu. 
Zgłoście się po prezent w mojej kg w ciągu 24 h.
Gratulacje i dziękuję za komentarze :)

Jak Wam się podoba dzisiejsza metamorfoza?
Lepiej przed czy po?

nataliaszelc01




5 komentarzy:

  1. Nie wiem zupełnie po co tej użytkowniczce metamorfoza ;) Ona jest tak piękna że ta metamorfoza nie była jej potrzebna, ale przejdźmy do rzeczy.Pierwsza stylizacja czyli Przed miło mnie zaskoczyła.Podziwiam cię Shari, myślałam że ten płaszcz został kupiony a tu nagle taka niespodzianka :) Bardzo miła oczywiście, cieszę się że coś sama tu zaprojektowałaś, uwielbiam te platformy więc kolejny plus.Całość bardzo ładna z dodatkiem złota, świetnie się zaprezentowała.Stylizacja po jest całkiem ładna, bardzo przypadła mi do gustu ta bluzeczka.Mogłabyś dodać naszyjnik, odjąć całkiem niepotrzebne tu okulary, ale myślę że jednak jest bardzo ładnie.Co do makijaży, to oba wykonane bardzo estetycznie i starannie.Bardzo się postarałyście :)
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój przed, makijaz po :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Marteshe, że stylizacja w ogóle nie była tu potrzebna. Ale jest ok. Po prostu wielki plus za płaszcz :) jest niesamowity. Zauważyłam, że ostania wykonana przez ciebie metamorfoza była bardzo podobna do tej. Ale wykonana jest genialnie. Kocham te biało-rozowe platformy, wiec kolejna rzecz która mnie uwiodla. Bardzo podoba mi się połączenie tej bluzki i spódnicy, gdzie turkus świetnie kontrastuje z pastelowymi, pudrowymi kolorami.

    Makijaż zarówno przed i po jest staranny i mi się podoba :)

    Gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Marteshe użytkowniczka jest przepiękna i strasznie zazdroszczę jej doll.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń