czwartek, 15 maja 2014

Prostota jest sztuką

Najpierw jeszcze kolejny raz przypomnę o konkursie TUTAJ :)

Wiem, że kolejny raz dodaję bardzo podobną stylizację, ale wynika to z tego, że chciałabym Wam pokazać, że wystarczy zmienić kilka dodatków i stworzyć coś nowego, z rzeczy którą używaliśmy już wcześniej 100 razy. Taką właśnie uniwersalną rzeczą są te spodnie. Pasują naprawdę do wielu stylizacji. Pamiętam, że wydałam na nie ostatnie sd, gdy je kupowałam, ale warto w nie zainwestować. Udało mi się dziś kupić ten śliczny żakiet z Chanel. Wczoraj robiłam metamorfozę, na konkurs i zauważyłam go po raz pierwszy i stwierdziłam, że muszę go mieć. Jest prosty i delikatny, ale elegancki. Miałam pewno wątpliwości czy go zakupić, bo po pierwszym podejściu do zakupu okazało się, że dziewczyna ta chce go sprzedać za 70sd, ale przejrzałam sb i udało mi się go kupić, znowu za 44sd. Jakoś bardzo znacząca ta liczba ostatnio ;)


A tutaj pokażę Wam jeszcze metamorfozę jaką zrobiłam. Wydaje mi się, że poszłam chyba w zbyt klasyczną i prostą formę i raczej nie będę miała szans, ale nie lubię robić czegoś co jest dalekie od mojej estetyki i stylu. Zawsze trzeba być w zgodzie i harmonii ze samym sobą. Ale dzisiaj sypię moimi mottami życiowymi ;) A jakie są Wasze?

Coś się dzisiaj za bardzo rozpisałam, to bardzo nie w moim stylu.

Komentujcie :)

Sweet0Monisia

PS: Właśnie zauważyłam, ze jest nas już 50 ;) Postaram się przygotować jakąś niespodziankę z tej okazji :)

16 komentarzy:

  1. Stylizacje widziałam wcześniej .Jest ładna i dopracowana . Żałuję , że sprzedałam ten żakiet :'(

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta stylizacja.Jest prosta ale z tym żakietem wydaje się elegancka.Uwiodły mnie te spodenki, spodobały mi się.Kiedyś je już chyba przedstawiałaś, tamtym razem tylko mi się spodobały, ale teraz już mnie uwiodły.Do tego bardzo ładna bluzeczka z Basic, i kopertówka.Mi osobiście przypadła by ona bardziej do gustu gdyby byłą koloru żakietu.Co do metamorfozy to uważam że się udała.Ten styl po przemianie mnie zaskoczył, bo zazwyczaj twoje stylizacje byłe zwiewne i pełne lekkości w sobie, a teraz tatuaże i ta czerń.Zupełne zaskoczenie.Całość przełamała różowa spódniczka, więc plus dla ciebie że nie wszystko jest tu czarne.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej metamorfozie jest odwrotnie: najpierw po, a dopiero potem przed ;) Taka zmyłka :)

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam, nie zauważyłam! Więc jeszcze raz: po jest bardzo ładnie.Cudowne przełamanie tej czerni i bieli tym jasnym łososiowym czy jak kto woli różowym, kolorze zawartym w żakiecie z Chanel.Ta torba jest bardzo fajna, podoba mi się bo dotychczas stardollowiczki używają zazwyczaj kopertówek, albo zwykłych toreb.Ty użyłeś tu torby na ramię, spodobało mi się i to i sama torba.Spódnica bardzo ładna, pasuje do całości.Fajnie też że dodałaś te okulary pasujące do całości.Bardzo mi się podoba.
      Marteshe

      Usuń
  3. Sweet0Monisia Twoja stylizacja jest świetna. ALe 44 sd ? Dużo. Troszkę. Podoba mi się to ,ze całość utrzymałaś w pastelowych i jasnych barwach. Ten pudrowy róż na żakiecie i butach świetnie zgrywa się z białymi spodniami i białym topem. Kolejnym elementem jest ta torebka, która fajnie zgrywa się z resztą stroju. Jednym słowem : podoba mi się :)

    ________________________

    Stylizacja "PRZED" nie jest zła, ale nie jest świetna. JA u siebie w szafie też mam to futerko i nigdy nie wiem do czego je założyć. Czy do spódnicy, a może do spodni? Zakładać coś pod spód, czy raczej nie? Dlatego uznaję pomysł na przełamanie koloru czarnego, różową sukienką z DKNY, która świetnie połączyła się z tym futerkiem. TO rozwiązanie byłoby bardzo funkcjonalne w rzeczywistości. i fajnie by wyglądało rozpięte futerko, a pod nim sukienka. Fajnie.
    Na pewno przesadziłaś z tymi tatuażami. Nie wystarczyłby jeden na nodze? Dla mnie jest ich za D U Ż O . No i ta torebka. Też nie pasuje. Jest za M A Ł A . Do tej stylizacji pasowała by jakaś w rozmiarze XXL.
    Ocena : HOT/NOT

    Natomiast stylizacja "PO". Z jednej strony jest OK, ale z drugiej coś mi nie gra...
    Podoba mi się połączenie tego żakietu z Chanel z białym topem i czarną, ołówkową spódnicą z PPQ. Dobrze też, że zachowałaś proporcje w układaniu kolorów. Dół - czarny, góra - pastelowa. Fajnie, że są to czarne buty, a nie np. białe lub beżowe. Podoba mi się też przełamanie gładkich faktur, połyskującą torbą "na ramię". A dodając kremowe okulary (w kolorze identycznym jak blezer) stworzyłaś fajną stylizację w określonych kolorach gamy barw.

    Po dłuższym namyśle, dochodzę do wniosku, że jednak ta stylizacja mi się podoba. I nie mogę powiedzieć, że coś w niej nie pasuje.
    Dobrze, że usunęłaś te tatuaże.

    Ocena : HOT

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow... ;D Chciało ci się tyle pisać? o.o xd 8D

      Usuń
    2. Woow Xd jest jakiś konkurs na najdłuższy komentarz??

      Usuń
    3. Chyba jest, bo Gabadoll tak dużo zawsze pisze.Czemu ja o nim wcześniej nie wiedziałam?! :D xD
      Marteshe

      Usuń
    4. Haha ;) Dobrze, ja się bardzo cieszę, że ktoś dokładnie analizuje moje stylizacje :)

      Usuń
    5. Najdłuższy... Wyczerpujący temat. Tak do tego podchodzę :)

      Staram się zawsze opisać dokładnie, co o czym sądzę.
      Taka już jestem. Coś mi się nie podoba to dokładnie mówię co. :)

      gabadoll

      Usuń
    6. To fajnie, że tyle piszesz :3 ;)
      Marteshe

      Usuń
    7. Dziękuję, że tak sądzisz :)

      P.S. Kiedy będzie jakiś kolejny wpis ? Drugi dzień z rzędu nic się nie pokazuje :(

      gabadoll

      Usuń
    8. Już dziś kolejna stylizacja ;) Postaram się jak najszybciej ;)

      Usuń
  4. Ja tu się nie będę rozpisywać, już moje poprzedniczki dużo napisały.
    Stylizacja bardzo mi się podoba: elegancka, fajny dobór dodatków, no i ładny ten żakiet.
    A teraz ta metamorfoza, też wzięłam udział, i nie przejmuj się też poszłam w stronę elegancji, taka totalna metamorfoza xd. Twoja stylizacja bardziej mi się podoba niż ''przed''.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest bardzo elegancka i bardzo mi się podoba ma swój urok który przyciąga :)
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo ładna ! :_))

    OdpowiedzUsuń