niedziela, 11 maja 2014

Hot or not: nataliaszelc01


W ostatnim głosowaniu lalka566 otrzymała od Was not. Dziś natomiast ocenimy jedną z naszych redaktorek, a mianowicie: nataliaszelc01 Strój Ogólnie całkiem w porządku, fajnie że torebkę postawiłaś na ziemi, a nie dałaś jej do ręki doll. Mnie strasznie nie pasuje tutaj ten szalik i zrezygnowałabym z niego na Twoim miejscu.
Makijaż Delikatny, "lekki", w miarę dobrze wykonany, choć troszkę nierówno. Ładna fryzurka, dobrze wygląda Twoja doll.
Ja przyznam Hot :) A Wy? Jak oceniacie Natalię? Głosujcie i komentujcie :* Sweet0Monisia

4 komentarze:

  1. Ja w mojej szafie też mam to futerko. Nigdy nie wiem do czego go dopasować. Zakładać coś pod spód, czy nie? Zakładać coś na niego, czy nie? Nigdy nie wiem. Powiem szczerze, że na pierwszy rzut oka Twój strój bardzo mi się spodobał, ale po dłuższym zastanowieniu... Lekko zmieniam swoją pozycję. Nie pasuje tutaj na pewno ten szalik.
    A torebka, zgadzam się ,że dobrze, że ją postawiłaś, w końcu ta torebka do tego służy. To nie jest nic nowego, ale niektóre stardollowiczki, dają ją do ręki --> GŁUPOTA ! ! !
    Makijaż bardzo mi się podoba. Fajny jest ten zielony kontrast do tej czarno-białej stylizacji.

    Ogólnie : HOT/NOT

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że to ładna stylizacja. Dobry dobór torebki i butów, jak dla mnie ten szalik jest spoko. Makijaż też ładny. HOT.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam że stylizacja jest przekonująca lecz nie podoba mi się twarz twojej medoll dlatego daję hot/not
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń