poniedziałek, 19 maja 2014

Must have #6


1. Basics - Basic White Denim Skirt / 45sm
Prosta, biała spódniczka. Uważam, że warto mieć ją w swojej szafie. Jest bardzo przydatna, pod warunkiem, że umie się ją dobrze wykorzystać. Nie w każdej stylizacji prezentuje się dobrze.

2. Rio - Leopard Leggins / 6sd
Wybrałam je głównie ze względu na cenę. Szukałam rzeczy w niewielkiej cenie, które mogą się przydać. Uważam, że te getry spełniają te warunki. Mają fajny wzór i ładny kolor. Jednak - tak samo jak w przypadku powyższej spódniczki - trzeba umieć je zestawić z innymi rzeczami. W przeciwnym razie stylizacja może okazać się kiczowata.

3. It Girls - See Trough Blouse / 115sm
Wydaje mi się, że jest to ciekawa rzecz. Można stworzyć z tym sweterkiem fajne, lekkie outfity. Pasuje do letnich stylizacji. Podoba mi się lekki ażur i kolor. Warto zainwestować.

Przykładowe stylizacje:



Okulary – Killah (nie są konieczne) | top – Basic / 20sm | sweterek – It Girls / 115 sm | spodnie – Killah / 10sd | sandałki – Killah / 6sd. Kolczyki można zastąpić innymi (najlepiej w srebrnym kolorze).



Jak Wam się podobają moje propozycje ?

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny MUST HAVE, ale nie zgodzę się co do getrów. Nie są ani ładne, ani ciekawe. Są kiczowate i jeśli ktoś je kupi to tylko wyda pieniądze na marne. Ale to jest moje zdanie,
    Pozostałe dwie rzeczy są absolutnym must have i fajnie, że się tu pojawiły.


    Stylizacje też są fajne :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stylizacje, ale mi się także nie podobają te getry, i chyba lubisz tą kamizelkę ;)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i sweterek i spódniczkę w szafie, ale te getry nie są za ładne. Gdy pierwszy raz je zobaczyłam także niespecjalnie przypadły mi do gustu. W tej stylizacji jednak wykorzystałaś je całkiem oryginalnie, ale powiem też że niewielu stylizacjach udało by ci się ładnie zestawić te getry. I co do tej stylizacji Na Każdą Kieszeń uważam że skoro powinna być naprawdę na każdą kieszeń, to za dużo tu stardollarów. Na każdą kieszeń to nie znaczy że jedna rzecz za sm a cztery pozostałe za sd!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgodzę się z innymi, mi się getry bardzo podobają i żałuje że zabrakło ich w mojej szafie. Moim zdaniem spodnie świetnie współgrają z kamizelką.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń