poniedziałek, 5 maja 2014

Metamorfoza aggussiaa6

Cześć :)  Mam dla Was kolejną metamorfozę , tym razem użytkowniczki o nicku aggussiaa6 . Mam nadzieję ,że się Wam spodoba :)
Przed: Nie specjalnie podoba mi sięta spódniczka i w połączeniu z kamizelką brzydko się prezentuje. Wydaje mi się ,że ten szal tu nie pasuje. Nie podoba mi się ta stylizacja ,nie w moim stylu.
Po: Wybaczcie ,ale nie udało mi się stworzyć niczego lepszego. Szafa aggussi to zaledwie połowa strony ,z tego większość ubrań jest z Basic. Użyłam białej bluzeczki z Basic i do tego czarną spódnicę z białymi wstawkami. Nie udało mi się dobrać żadnych pasujących dodatków. Jako buty wybrałam czarne szpilki. Nie jestem zadowolona z efektu.


Przed: Makijaż trochę nudny ,ponieważ użyłaś tylko jedengo cienia ,ale przynajmniej jest równy.  Czerwona szminka do tej karnacji nie wygląda ciekawie. Nie podobają mi się usta Twojej doll - uśmiech to podstawa ,ale tutaj nie wygląda zbyd ładnie.
Po: Tutaj również nie miałam dużego pola do popisu ,użyłam wszystkich Twoich cieni - zielonego ,beżowego i srebrnego. Oczy podkreśliłam eyelinerem. Postanowiłam ,że nie użyje szminki ,zmieniłam fryzurę i jej kolor. Jestem średnio zadowolona z makijażu ,mogło być lepiej :)

Jak Wam się podoba?
Lepiej przed czy po?

nataliaszelc01



5 komentarzy:

  1. Biorąc pod uwagę iż szafa Agusi to jak już wcześniej napisałaś ,,pół strony'' to nie mam nic do mówienia. Myślę że i ta i ta stylizacja jest nudna, ale weźmy jeszcze pod uwagę że było tylko ''pół'' strony ;) Makijaż PO za to piękny :)
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej ''po''. Widać, że się starasz, ładny makijaż ;)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze że obie stylizacje są proste skromne i nie drogie, lecz bardziej podoba mi się stylizacja po gdyż na pewno jest lepsza od tej przed. Na miejscu aggussiaa6 zmieniłabym twarz ponieważ nie wygląda ona ładnie fryzura bardziej podoba mi się przed lecz makijaż po :)

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. żadna z tych stylizacji nie zachwyca, ale skoro w szafie nie ma ubrań z których nie ma co wymyślić, to jesteś usprawiedliwiona i i tak nie jest źle ;) Makijaż też bardziej podoba mi się po, ale fryzurka nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie lepsza jest stylizacja "po". Jak zrobić coś z niczego? Właśnie tak ! Proponuję użytkowniczce która poddała się metamorfozie zmianę wyglądu twarzy. Głównie usta i uspokoj odcień skóry. Staraj się robić stylizacje gdzie jest mniej wszystkiego ale na których widać będzie ze masz poczucie stylu.

    Gabadoll

    OdpowiedzUsuń