środa, 21 maja 2014

Stylizacja za starmonety! #1

Cześć wszystkim ; )! Jestem Paula i poprowadzę dla was dział "Stylizacja za starmonety". Bardzo się na to cieszę, ponieważ nie wykupuję raczej ss i nie kupuje stardolarów. Niestety, ale sama zarabiam na własne utrzymanie, także 17 zł to dla mnie 8 chlebów : D. Jeśli tak jak i ja niechętnie wydajecie pieniądze na ss lub sd to zapraszam do śledzenia mojego działu. Pamiętajcie też, że ubrania za sm nie są tak piękne jak te za sd, więc stylizacje nie zawsze będą super oryginalne i nie będą zwalać z nóg, także bądźcie wyrozumiali. Jednak mam nadzieję, że uda mi się was zainspirować do stworzenia czegoś fajnego niewielkim kosztem. Chcę was również zachęcić do buszowania w bazaarze, ponieważ często można tam dorwać fajne rzeczy za starmonety, np. z nieistniejącego już sklepu DECADE. To tyle tytułem wstępu. Czas na stylizację!

 
 Okej, więc pierwsza stylizacja zawiera spodnie, które zapewne każda z was ma w szafie ; ).Czarne rurki pasują do wszystkiego, ale tym razem zastosowałam je w ciemnej, ciężkiej stylizacji dla zdecydowanych kobiet. Koszulka zawiera nadruk łańcuchów i diamentów, także postanowiłam odpuścić sobie jakąkolwiek biżuterię. Całość dopełnia wygodna narzutka ze sklepu Fallen Angel. Na stopy wygodne buty, do ręki duża torba i można ruszać na miasto! 
Koszt całości to 440 sm.



Jak wam się podoba? posiadacie jakieś rzeczy z tej stylizacji w swojej szafie?

Buziaki!
P. 
(Damn.Girll)

 


6 komentarzy:

  1. Na początek: nienawidzę buziek i minek w jakichkolwiek postach, na jakimkolwiek blogu. Zapamiętaj sobie że nie wygląda to ani ładnie, ani estetycznie.
    A jeśli już koniecznie musisz używać minek, to bardzo proszę, ale z jakimś umiarkowaniem.
    Powiem ci że ta stylizacja szałowa to nie jest. Tu nie chodzi o wygodę dla doll, przecież ona nie jest człowiekiem i nie funkcjonuje jak człowiek. Nie rozumiem więc po co ten wpis o wygodnych butach itd. Nasza doll nie ruszy też na miasto. Tu chodzi o przebieranie a nie tworzenie rodziny, chodzenie na miasto. Stardoll to nie Simsy, ale dobrze, załóżmy że tak nie napisałaś i wróćmy do tematu, bo nie mam zamiaru się przyczepiać ;)
    Powiem że 440 to dużo jak na mój budżet. Ta stylizacja tak zwykła, że nie wiem nawet czy jest ładna, bo to co tu w niej zawarłaś tworzy przereklamowaną całość nie z tej ery.

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ocene, rady na pewno wezmę do serca. Jednak chyba 3 minki na cały wpis to jest umiar? jednak okej zrezygnuje z nich całkowicie jeśli faktycznie nie jest to mile widziane. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dołączam się do opinii Marteshe. Wygoda ? W "Wirtulandii"? Wirtualny świat, a rzeczywistość, to coś innego. Minki... tak samo... daj na wstrzymanie.

    "Stylizacja", a raczej strój, nie jest niczym ciekawym. Są to zwykłe rzeczy w zwykłym wykonaniu. Na stardoll, zaistnieją ludzie, którzy z niczego potrafią zrobić coś, a ty nie dajesz ubraniom nowego życia tylko trzymasz je za brzydką narzutką...


    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komenatrz. Uważam, że zbyt szybko mnie oceniłaś i wysnułaś za daleko idące wnioski. To dopiero pierwsza stylizacja, daj mi szansę ;). Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zgodzę się z gabadoll i z Marteshe buźki w postach są niestosowne i takie jakby nieoryginalne moim zdaniem. W tej stylizacji nic mnie nie zaskakuje każdy "początkujący" by się tak ubrał, nawet mi się podoba ale nie ubrałabym się tak.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń