sobota, 3 maja 2014

Beige

Post planowany
Dzisiejsza stylizacja w beżowym kolorze, który bardzo lubię choć rzadko prezentowałam Wam tutaj stylizacje w takiej kolorystyce. Podczas przeglądania szafy natknęłam się na ten top ze sklepu Diesel, który nie był tani, a tak naprawdę nigdy go nie użyłam. Do tego dobrałam coś, co każdy z nas może sam zaprojektować czyli spodnie i torebka z Star Design Fashion. Ja akurat dostałam je w prezencie i też jakoś wcześniej nie miałam okazji ich wykorzystać. Dodałam też okularki w takiej kolorystyce, które bardzo mi się podobają, no i oczywiście moje ukochane, przepiękne szpilki z Subcouture. Fajnego charakteru, wydaje mi się nadaje też delikatnie wystający czarny stanik. Jestem też w szoku, bo pierwszy raz od x czasu, zmieniłam fryzurę i w takiej wersji prezentuję Wam całość ;)
A tak wygląda moja doll aktualnie, ta fryzurka już chyba zostanie ;)



Czego użyłam?

A dziś ma dla Was do przesłuchania, piosenkę która dla mnie jest po prostu genialna i mogłabym jej słuchać 24h na dobę. Kto oglądał Hobbita, ten na pewno będzie ją kojarzyć. Mam nadzieję, że Wam też się podoba ;)



Sweet0Monisia


5 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! Ja nie umiem łączyć projektów ze StarDesign dlatego praktycznie ich nie używam. Naprawdę dobrze wyszła ci całość, mi bardziej widzisz się w tej pierwszej fryzurze! Użyłaś cudownej bluzki, jak ją zobaczyłam to zaczęłam ją wielbić! Wszystko wchodzi w spójną całość utrzymane przy jednolitej kolorystyce. Masz rękę do mody! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja trafiona w 100 procentach :) Podoba mi się ten wystający stanik. Obie fryzurki fajne :)

    Na stardoll :gabadoll

    Obserwuję jako gabisska/gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi sie podoba. Od razu zauwazylam ze zaplanowane stylizacje sa bardziej dokladniejsze i dopracowane w tej jest doslownie kazdy szczegól i nie brak w niej dodatków.
    (przepraszam za bledy)
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już mówiłam kocham tą stylizację. Jest dopracowana w każdym calu. Podoba mi się wystający stanik uważam,że nadaje charakteru tej stylizacji. Ale bransoletka lepsza jest tą co masz w obrazku nr.2, ale to już drobiazg. No i te spodnie, cudownie komponują się z resztą.
    Fryzury także są ładne,czasami trzeba wprowadzić jakieś zmiany :)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Stylizacja jest idealna pod każdym względem, począwszy od kolorystyki do spójnej i dobrze dopasowanej stylistyki. Szacunek ogromny dla Ciebie, już nie po raz pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń