poniedziałek, 12 maja 2014

Jeans

Nie miałam pomysłu na stylizację, a właśnie przed chwilą okazało się że awansowałam do II etapu pojedynku stylistów na jednym z blogów, który obserwuję. Motywem przewodnim miał być jeans i trzeba było wykorzystać przynajmniej jeden taki element.
Nie wiem juz sama co mam myśleć o tej stylizacji. Proszę o szczere opinie ;)

Buty z poprzedniego losowania otrzymuje:

A więc szklanka9! Gratuluję :)
Dodaj buty do listy życzeń i zgłoś się w mojej KG.

W kolejnym losowaniu do wygrania będzie top, którego użyłam w stylizacji ;)

Mam jeszcze do Was prośbę.
Czy moglibyście zapisać się do klubu:
  • _Kociary_ i pod postem Konkurs SD napisać, że Was zaprosiłam (Sweet0Monisia)

oraz
  • Modaiinspiracje i pod postem Konkurs =D napisać, że Was zaprosiłam.


Za poświęcenie chwili czasu i spełnienie mojej prośby, osoby które zgłoszą się w mojej księdze gości i napiszą że to zrobiły, zostaną nagrodzone prezentem ;)

Pozdrawiam 

Sweet0Monisia


6 komentarzy:

  1. Zacznę od gratulacji dla szklanka9 :)

    Teraz przejdę do stylizacji. Po pierwsze gratuluję przejścia do kolejnego etapu :) Fajnie dobralas folkowy, zwiewny blezer z typowymi awangardowymi, nowoczesnymi, załatanymi dżinsami. Natomiast top, torebka i buty, utrzymując w jednolitym kolorze fajnie dopełnily stylizację. Jeśli podasz adres bloga to z chęcią na Ciebie zagłosuje :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog to part-of-stardoll.blogspot.com Tyle, że stylizacje wybiera redakcja, a nie czytelnicy ;) Ale dziękuję, za dobre chęci :D

      Usuń
  2. Ślicznie dziękuję za buty i promowanie mojego klubu ;D
    Stylizacja bardzo mi się podoba , świetnie wykorzystałaś te spodnie :)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Szklanki9 ;)


    Stylizacja bardzo ładna, ze świetnie dopasowanymi dodatkami, więc nie dziwi mnie to wcale że przeszłaś i nie będzie mnie dziwiło gdy wygrasz ;) Oczywiście, zgłoszę się do klubów i wyznaczonych dyskusji ;) Bardzo ciekawe została dodane do całej stylizacji tego kolorowego blezerka.No i znowu użycie tych cudownych butów! Wybrałaś bardzo interesujące jeansy, i dopasowałaś do nich bardzo ładną bluzkę, coś mi się wydaje że ona jest z Nelly.com ale nie jestem pewna ;) Do tego dodałaś folkowy blezer i te cudne buty. Torebka niezbyt mnie zachwyciła, ale za to okulary są bardzo okej ;)
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie myślę że skorzystam gdyż posiadam top i żakiet :)
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, fajne połączenie tego blezera z bluzką. Dodatki, także są ok, ale mimo to zmieniłabym torbę, Okulary jak najbardziej pasuję.
    Gratuluję wygranej.Zgłaszam się, bo nie mam tej bluzki, a chcę wziąć udział w konkursie XD
    Do klubu już się zapisałam :)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń