środa, 30 kwietnia 2014

Wyniki losowania

Już dawno, dawno temu miałam dla Was:


Ale że troszkę nie pisałam, spowodowane to było brakiem natchnienia i inspiracji do stylizacji, parszywym nastrojem, ale też ciągłym przebywaniem poza domem (troszkę poimprezowałam przed maturką ;) ), to też wyniki podaję dopiero dziś.

Wylosowane liczby to:

Nagrody otrzymują zatem:
Emiilaa
i
Gabadoll

Upominki będą na Was czekać w apartamentach :)
Gratuluję :)

Dziś przygotowałam dla Was okna na świat ;)
A prezentują się one tak:

Co nowego u Was słychać? Jak tam w szkole? 
Kogoś jeszcze czekają od poniedziałku matury?
A propos matur, postaram się zaplanować jakieś posty, ale nic nie obiecuję także mogą się ukazywać z mojej strony jeszcze rzadziej w tym okresie.

Sweet0Monisia

7 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do losowania ;)

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za prezent :)

    W szkole - na galowo. Przez ostatnie 3 dni pisałam testy po 2 klasie gimnazjum. Poniedziałek- humanistyczne, wtorek- matematyczne i przyroda, dziś - angielski.

    Powodzenia na maturze ! ! !

    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako gabisska

    OdpowiedzUsuń
  3. W szkole masa sprawdzianów na przyszły tydzień.
    zgłaszam się
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mam w tygodniu 4 sprawdź Amy i zapowiedzi ale 8 kartkówka o nie musze się uczyć i zgłaszam sień

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do losowania :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do losowania.
    W szkole jak to w szkole, jakieś kartkóweczki, sprawdzianiki, jedyneczki i dwójeczki przez trójeczki po piąteczki ;D
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń