piątek, 25 kwietnia 2014

Hot or not: Szklanka9

W ostatnim głosowaniu Anonimowa8899 otrzymała od Was: NOT. Dziś ocenimy użytkowniczkę: Szklanka9 Strój. Niby wszystko do siebie pasuje, ale do mnie ta stylizacja nie trafia. Może to po prostu kwestia tego, że widziałam Twoje dużo lepsze stylizacje? Jak np. ta w Twojej prezentacji. Nie podobają mi się tutaj te buty, jak dla mnie są zbyt ciężkie. Kokarda pod szyją też mi się nie podoba.

Twarz Twojej doll jest ładna. Makijaż delikatny, tutaj raczej nie mam zastrzeżeń.
Ode mnie dostajesz Hot/not. A jak Wy oceniacie Szklankę9? 

Głosujcie i komentujcie :)

I jeszcze wyniki wczorajszego losowania:
Nagrody otrzymują więc: SylwiaTheWolf oraz gabadoll 
 Gratuluję :) Upominki czekają już w Waszych apartamentach :) A jutro spośród komentatorów (będących obserwatorami) wylosuję 2 osoby, które otrzymają:
Widzę, że nagrody chociaż troszkę zachęcają do komentowania, bo mamy coraz więcej komentatorów :) Dziękujemy :) Proszę o wyrażanie opinii, a nie tylko napisanie "zgłaszam się" w komentarzu. Każdy komentarz bierze automatycznie udział w losowaniu! 
 Miłego dnia
 Sweet0Monisia

11 komentarzy:

  1. Po pierwsze dziękuję za prezent :) Lampa śliczna.

    Tą stylizację oceniłam NOT. Nie jest to mój styl. Tak jak napisałaś o butach, ja napiszę o całym stroju, że jest za ciężki. Próba złamania ciemnego stroju białą kokardą na pewno się nie udało.
    Do makijażu też nie mam zastrzerzeń, ale próbuj bardziej rozświetlać twarz niż ją "mroczyć"


    :)


    Na stardoll :gabadoll
    Obserwuję jako gabisska

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam Cię gorąco. ... :) Zobaczyłam w Twoim apartamencie, że biała kokarda jest elementem sukienki i że sama jej nie dodałaś... :( ALe to i tak zły wybór. Jak na 111 stardolarów to przepłaciłaś ! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie i nie! Stylizacja jest w ogóle nieudana! Jest taka jedna zasada: możesz dopasować do siebie wszystkie rzeczy tego samego koloru, ale będzie dobrze jeżeli tylko dwie części ubrań będą do się pasować, będą w jednym kolorze, a reszta dodatków może być inna. Np. mogą to być buty i torebka. Jednak makijaż jest naprawdę śliczny, a co do sukienki to może chciałaś mieć taki klimat. Jednak buty, ja również uważam że są za ciężkie. Dla mnie not.

    OdpowiedzUsuń
  4. Także uważam,że stylizacja jest nietrafna. Jedyne co mogę powiedzieć na ten temat to to, abyś usunęła jedną parę butów. Po prostu stylizacja jest nieudana i tyle. Make-up jest ładny, podoba mi się. Ogólnie rzecz biorąc niestety nie mam pojęcia co Ci dać.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. za jednolicie jakoś tak... smutno trochę...

    damn.girll

    OdpowiedzUsuń
  6. Make-up jest ładny , ale stylizacja nietrafna w mój gust , powinnaś usunąć to białe coś z bluzki .
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem stylizacja zasługuje tylko i wyłącznie na Not nie podoba mi się. Użyłaś ciemnych kolorów co też było nie trafne (jakbyś miała żałobę moim zdaniem).
    Co do makijażu jest bardzo krzywy co z bliska rzuca się w oczy. Nie chcę cie urazić to było moje zdanie.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się stylizacja. Wszystko jest zachowane w jednym kolorze i ubrania nie wyglądają najlepiej. Stylizacja wydaję się strasznie nudna. Makijaż pasuję do stylizacji. Nudny i w jednym kolorze. Do tego trochę krzywo.
    Niestety dałam not.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się zbyt ta doll.

    OdpowiedzUsuń