poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Przeglad szafy #1

Oto pierwszy post z działu ,,przegląd szafy,,. Dziś zajmę się szafą barelina11.Zapraszam doczytania.

 Ubrania na TAK:
 

W twojej szafie jest dużo ładnych rzeczy, ale ja wybrałam te które są najbardziej trafione.
Leginsy z basicsa są rewelacyjne i przydadzą się w wielu stylizacjach.Sukienka z it girls. Pamiętam jak jej poszukiwałam w bazarku.Jednak nigdy jej nie znalazłam.Co do sukienki jest świetna i nie ma czym mówić.
Kurteczka z Killah jest uniwersalan i nada niejednej stylizacji sportowego stylu.Sukienka z Nelly.com jest Å‚adna  i ciekawa.Spódnica z Nelly.com.Jest super i każdy musi jÄ… mieć.Jest dÅ‚uga z tyÅ‚u i krótka z przodu co daje wiele możliwoÅ›ci.A jej fason jest boski.Spódniczka z basicsa.Jak na niÄ… patrze to mam już z osiem pomysłów na stylizacjÄ™.Sweterek z killah jest sÅ‚odki i pasuje do dziewczÄ™cych stylizacji.
Ubrania na NIE:

                                                                                                                              
MogÅ‚am wyciÄ…gnąć  dużo wiÄ™cej tych darmówek ale nie chcÄ™ zaÅ›miecać zdjÄ™cia.Nie bÄ™dÄ™ opisywać każdej z nich bo to by byÅ‚o bez sensu.Po prostu je pochowaj bo sÄ… brzydkie.A te spodnie z zaprojektuj i sprzedaj sÄ… ok ale tylko te co majÄ… szary kolor.A tych bluzek z basicsa masz kropnie dużo wiec pochowaj je bo sÄ… zbÄ™dne jeÅ›li ich nie używasz.Zostaw te co majÄ… kolory które czÄ™sto używasz.
Dodatki na TAK:
       
Masz multum Å›wietnych dodatków.Nwm od czego zacząć wiÄ™c nie bÄ™dÄ™ dużo pisać.Po prostu  jesteÅ› bogata w Å›wietne torebki i buty.
Dodatki na NIE:


                                        
Tak jak dodatków na ,,tak,, masz też dużo dodatków na ,nie,,. Jest ich sporo co dla mnie oznacza że lubisz zbierać.Wywaliła bym je z szafy jak najprędzej bo później będziesz zbierała coraz więcej i więcej.

Podsumowanie:
Twoja szafa opływa w dużą ilość świetnych dodatków i mniejszą ilość super ubrań.Wywaliła bym darmówki i ubrania w których nie chodzisz.To tyle twoja szafa może być.:)

I jak wam się podobał post?Zgadzacie się?

10 komentarzy:

  1. Ja tak tylko dla jasności. To nie jest pierwszy przegląd szafy i osoby bierzesz z kolejki, chyba teraz powinna być justna156miss a nie balerina11. Także bierz osoby, które powinny być, ok?
    PS. Jak dla mnie post jest trochę mało czytelny.
    Malin_Love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem jak brać osoby:)Tylko zauważyłam ze ona nie wchodzi na bloga to po co mam jej robić przegląd szafy skoro ona zgłosiła się 1 marca? Oczywiście twoje uwagi wezmę do serca:)Tylko co miałaś na myśli pisząc ,,mało czytelny,,?

      Usuń
    2. Ok. Ale jakbyś mogła rób po kolei, nie patrz na to czy wchodzi czy nie, ok?
      A na myśli miałam to, że mogłabyś oddzielic kilkoma linijkami opisy od tego: Ubrania na TAK.
      Możesz napisać to na kolorowo, pogrubić czy coś w tym stylu. Tak samo z podsumowaniem :)

      Usuń
    3. Rzeczy na "TAK" świetne ! ALe czy jak coś jest darmówką to oznacza, że jest na "NIE". I po drugie, dlaczego ma chować rzeczy z Basica ? Kupiła je. Są to normalne ubrania. Jednoczesnie musiałaby schować ubrania z LE i PPQ jeśli juz chowamy co niepotrzebne ^^ :)

      Na stardoll : gabadol
      ObserwujÄ™ jako : gabisska

      Usuń
  2. Również wydaje mi się ,że niektóre darmówki i rzeczy z Akademii są naprawdę świetne , oczywiście są też takie które nie przydają się wcale ,ale to nie jest powód żeby je wsadzać do schowka. Każda rzecz , czy ładniejsza czy brzydsza może się kiedyś przydać. Co do bluzek z Basic to sądzę ,że nie ma potrzeby chować ich dlatego ,że jest ich za dużo. Ogólnie średnio mi się podoba przegląd szafy jeżeli chodzi o opisy oraz podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się, niektóre rzeczy, które wzięłaś na ''nie'' podobają mi się.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wydaje że nie powinnaś była oceniać ubrań wygranych w Akademii. Bo to nie jej wina że ma takie ubrania, ona tylko robiła zadania i nie miała wpływu na wygląd, krój i kolor ubrań.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu biorę pod uwagę darmówki. Czasami przecież dostajemy np z akademii i co mamy z tymi darmówkami zrobić. Przegląd nie zły.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  6. 26 yr old Engineer I Annadiane Ashburne, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and amateur radio. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a Sierra 1500. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice Post, Thanks for alot of information from it oferta kredyty

    OdpowiedzUsuń