niedziela, 27 kwietnia 2014

Stylizacja

Przepraszam, że nic ostatnio nie pisałam, ale po pierwsze piątek i sobotę spędziłam poza domem, a po drugie w ogóle nie mam pomysłów na nowe stylizacje. Dobrze, że prowadzę też hot or not, bo w ogóle dodawałabym coś przy dobrych wiatrach raz w tygodniu. Dlatego też dzisiaj ograniczyłam się tylko do zawartości w mojej szafy. Zauważyłam, że coraz bardziej odchodzę od mojego stylu i to raczej nie jest dobre, patrząc na ostatnią stylizację. Jakoś ostatnio do niczego nie mam natchnienia, zero ochoty na cokolwiek. Ale przejdźmy już do stylizacji. Zaznaczam, że liczę na konstruktywną krytykę. 



Bluzka- Callie's Picks 13sd
Top (spódniczka)- Darmówka z Austin&Ally
Spódniczka-Wild Candy 110sd
Torebka-Wild Candy 90sm (Bazaar)
Buty-Nelly.com 10sd


Z poprzedniego postu nagrody otrzymują komentatorzy z numerami:
A są to:
Emiilaa
oraz
Marteshe

Upominki czekają już w Waszych apartamentach. Gratuluję ;)

Spośród komentatorów wylosuję 2 osoby, które otrzymają:
Przypominam, że losowanie tylko dla obserwatorów bloga!

Miłego dnia
Sweet0Monisia


7 komentarzy:

  1. Chcę wziąć udział w losowaniu nie mam nic tych rzeczy :)
    Stylizacja bardzo ładna i dopasowana jedynie zmieniłabym torebkę.
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta stylizacja!

    damn.girll

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde sama nie wiem co sądzić z jednej strony jest wszystko ok, a z drugiej coś nie tak... Trochę spódnica zlewa się z kopertówką, i to bardzo, zmieniłabym ją.
    Zgłaszam się do losowania.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja nie jest zła. Zmieniłabym tylko spódniczkę.


    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba, fajna kolorystyka, wszystko fajnie dopasowane. Stylizacja przemyślana, nie jest nudna ;) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie stylizacja jest naprawdę śliczna. Ładna kolorystyka, kolczyki i tiara. Jedyne co nie pasuje mi w tej stylizacji to ta kopertówka. Ja zamieniłabym ją na torbę oversize, np. koloru lekkiego różu u góry spódniczki. Ale ogólnie to stylizacja jest naprawdę ładna!
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń