czwartek, 24 kwietnia 2014

No name ;)

Dziś zrobiłam stylizację z użyciem kurtki, która trafiła wczoraj do Callie's Picks. Dla mnie to Must Have, dlatego muszę ją zakupić. Ze stylizacji nie jestem w 100% zadowolona, ale też myślę że nie jest aż tak bardzo zła.




Przypominam jeszcze o loterii: TUTAJ

Wczoraj miałam dla Was książki i otrzymują je osoby z numerem komentarza:

A są to:
damn.girll
SylwiaTheWolf

Gratuluję! Prezenty czekają w Waszych apartamentach :)

A dziś mam dla Was:

Komentujcie :*

Sweet0Monisia

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze się, że udało mi się wygrać ; ) może znów mi się poszczęści...

    damn.girll

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także mam mieszane uczucia co do tej stylizacji... Pierwsze co jest do wymiany to bandamka, zmieniłabym ją na np. jakiś kapelusz. Spodnie to także nie jest najlepszy wybór, moim zdaniem lepsze byłyby zwykłe czarne lub w innym kolorze bez dziur ;p.
    Zgłaszam się do losowania
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ale dałabym inne spodnie. Nienawidzę ich! Oraz zgadzam się z katniss, bandamka tu nie pasuję. Zastanowiłabym się również nad butami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fajny początek, ale wymieniłabym spodnie. Wtedy nie pasowałaby już banbama, ale można by wykombinować coś innego ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna , a za razem prosta . Mogłabyś wybrać inne spodnie i zlikwidować tę bandamkę :) .
    dominika-10
    PS: zgłaszam się do losowania :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję się okropni, bo pierwszy raz piszę negatywny komentarz. ALe uwierz mi! Krytyka pomaga. Stylizacja jest ... niezbyt dobra. Niebieska bandamka w ogóle nie pasuje do całego, ostrego, wręcz rock'owego stylu. Gdybyś jej nie dodała od razu moja ocena poszłaby w górę. Zmieniłabym też buty , na bardziej zakryte ,np. Thrill White Shoes z Nelly.com - ich biały kolor nawiązywałby do równie białej podkoszulki. Kolejnym błędem było pomalowanie (lub nie ) ust na różowy kolor! Mogłaś zrobić je bardzie beżowe (jest taki odcień w ustawieniach ust)

    No cóż - czułam się źle pisząc ten komentarz.
    Pewnie nie mam szans na nagrodę...
    ALe to nic. Nie będę kłamać tylko, żeby coś dostać,

    Moja rada : ĆWICZ, ĆWICZ, ĆWICZ ! ! ! Bo widać, że gdzieś w Tobie jest styl, ale wciąż go szukasz :)


    Na stardoll: gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanse na nagrodę masz, wszystko odbywa się drogą losowania ;) Bardzo dziękuję za szczery komentarz i liczę na więcej takich, bo tak jak napisałaś krytyka bardzo pomaga ;)

      Usuń