czwartek, 17 kwietnia 2014

Hot or not: Katniss-ne

Oceniamy katniss-ne :) Pod zdjęciami znajdziecie ankietę, w której będziecie głosować jak oceniacie jej doll ;) A w następnym hot on not będą podawane wyniki. Stylizacja podoba mi się. Jest prosta, fajne połączenie kolorystyczne. Lubię te kolory. Zmieniłabym tylko buty, na coś lżejszego :) Makijaż niby niewidoczny spod okularów, ale gdy wejdziemy do salonu piękności i przyjrzymy mu się z bliska to widać, że nie jest zbyt dokładnie wykonany, ale pomysł był ciekawy ;)


Ja katniss-ne oceniam na HOT :) A jaka jest Wasza opinia? Głosujcie i uzasadniajcie Wasz głos w komentarzu :)

A teraz jeszcze wyniki ostatniego losowania: Przypomnę może najpierw nagrody
1. Anonimowa8899

 2. katniss-ne 
4.szklanka9 
barelina11 masz możliwość wyboru: 3 lub 5 
 Proszę o dodanie spodni do listy życzeń i zgłoszenie się w mojej księdze gości (Sweet0Monisia) 

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania :)

5 komentarzy:

  1. No tak ja i te moje "perfekcyjne" make-up'y XD
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez różu i eyelinera byłoby lepiej moim zdaniem;)
    madzulka1515

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie daję Hot :) makijaż troszeczkę krzywy ale nie rzuca to się w oczy :)
    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń