piątek, 25 kwietnia 2014

Metamorfoza szklanka9

Mam dla Was kolejną metamorfozę. Mam nadzieję ,że zarówno jak użytkowniczce szklanka9 i czytelnikom.
Przed: Nie mój styl ,jak dla mnie za zwykła stylizacja. Bluzka jakoś specjalnie nie pasuje do spodni. Zauważyłam ,że spod spodni wystaje bielizna doll ,nie wiem czy tak miało być ,czy też poprostu ubierałaś doll na szybko ,tak czy siak nie bardzo mi się to podoba. Szpilki do tych spodni to dość ciekawe połączenie ,aczkolwiek mnie nie kupuje. Dodatki też nie są fajnie dobrane. Nie podoba mi się.
Po: Zrobiłam biało-czarną stylizację.  Połączyłam bluzkę z Callie's Picks oraz spodnie z wysokim staninem. Pod bluzeczką ubrałam doll czarny stanik. Buty zrobiłam z dwóch par - butów lity z Callie's Picks oraz platform z Fallen Anglel. Jako dodatki ubrałam Twojej doll okulary oraz kopertówkę :) 
Przed: Masz bardzo ładną doll. Makijaż natomiast wyszedł Ci nierówno oraz jest trochę nudny. Nie lubię gdy makijaże składają się z jednego cienia. Nie podoba mi się.
Po: Zmieniłam fryzurę i jej kolor. Makijaż składa się z trzech cieni - fioletowego , szarego i srebrnego. Szkoda ,że nie miałaś pudru ,albo jakiejś szminki. Mimo to nie wyszło tak źle. 

Jak Wam się podoba?
Lepiej przed czy po?

nataliaszelc01


9 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lepiej PO ! Stylizacja sprzed metamorfozy wydaje się taka pusta. Natomiast ta po przemianie jest obfita i pełna. Kolory ze sobą grają. Podoba mi się kolor na oczach - fioletowy, który przełamuje wszechobecną czerń.

    Stylizacja : HOT :)


    Pozdrawiam : gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam że metamorfoza PO jest o wiele lepsza niż PRZED. W swoim apartamencie, szafie masz różne śliczne rzeczy! Nawet w Twojej prezentacji szklanko9 są o wiele lepsze stylizacje niż te które są pokazane na blogu. Kolorki PO są bardzo dobrze zgrane ze sobą, makijaż też ładny. Dodam też że PRZED nie tylko spodnie źle leżą. Otóż buty wchodzą na stopnie, a top nie jest dobrze nałożony na prawe ramię doll jeśli się dobrze przyjrzeć. Torebka także została nałożona powyżej palców doll a na nadgarstek jak nie powinno być. Tatuaż czy też może chciałaś stworzyć z tego plamkę również mi tu nie odpowiada.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam w pewnym momencie napisałam stopnie, powinno być spodnie :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie po , ponieważ w stylizacji "przed" jest za dużo dodatków i podziurawione spodnie przy eleganckich butach na obcasach i do tego źle położone ubrania na ciele Doll . Natomiast stylizacja "po" jest świetna , super użycie pięknej bluzki z Callie 's Pick's . Wszystko do siebie pasuje i nie ma przesadzenia z dodatkami . Co do makijażu ładniejszy jest "po" , ale fryzura raczej "przed" .
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowania ładniej doll wygląda po, stylizacja przed jest taka "byle jaka" nic nie jest starannie dopasowane (przykład bluzka jest nie równo założona). We twarzy nie podobał mi się makijaż i dobrze że po jest zmieniony.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej po. Stylizacja po bardziej mi się podoba. Zakryłabym tylko stanik podkoszulką.
    Makijaż przed jest nie równo zrobiony i nie zachwyca. Po jest o wiele lepiej. Ma jakieś kolory i jedno oko wygląda jak drugie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do stylizacji ''przed'' moje pierwsze zastrzeżenie to niechlujne założenie poszczególnych części garderoby. Kolejna uwaga: jeżeli zakładasz spodnie, które są bardziej sportowe i to tego taką bluzkę to ja nie używałabym szpilek. I jeszcze te czarne tatuaże (?) na bluzce. Stylizacja ''po'' jest bardzo ładnie dopasowana kolorystycznie, podoba mi się dobór dodatków.
    Fakt make-up ''przed'' jest nierówny, ale mi się podoba, tak samo jak ''po''
    Lepiej ''po''
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się że po jest dużo lepiej. Stylizacja przed wydaje się być zrobiona na odczep się, nic ze sobą nie współgra i do tego jeszcze niedokładnie założone są poszczególne części garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardziej podoba ,,Po'' :) Metamorfoza wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń