środa, 23 kwietnia 2014

Cześc:)

Hej:)Jestem nową redaktorką na tym blogu.Mam na imię Nikola a na stardoll agusiabb11.Jestem na sd od 2009 roku, więc mam doświadczenie w grze.Na blogu będę zajmować się stylizacjami za sm, przeglądami szaf oraz zamiennikami.To tyle.:)

Na początek stylizacja za sm i mały konkurs:)
                               
I jak podoba się wam?Pisać z jakiego sklepu?

Konkurs polega na opisaniu w komentarzach pod tym postem stylizacje którą zrobiłam.Do wygrania 200sm!!!Na razie tyle.Ale jak będzie więcej komentatorów to będą nagrodo w postaci ubrań lub sd.:)

10 komentarzy:

  1. Hmm po pierwsze twoja doll to pomarańcza! Po drugie post jest nie estetyczny ! Po trzecie mogłaś się bardziej postarać by pokazać nam na jakim poziomie jesteś ! Po czwarte od kiedy bransoletka wisi na sukience ? Wyjaśnisz ? O stylizacji lepiej już nic nie będę pisać *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosimy o podpisywanie swoich wypowiedzi.

      Usuń
    2. Jeśli jest to osoba, która pisała ostatnio o tym, że nie ujawnia swojego nicku, gdyż mogłaby mnie zdziwić, to możesz być spokojna, mnie już nie zaskoczy nic.

      Usuń
  2. Stylizacja jest bardzo ładna. Ta torebka świetnie zgrywa się z rozkloszowanymi spódniczkami. Mogłabym przyczepić się, że brakuje mi dodatków, ale z drugiej strony outfit sam w sobie ma swój urok. Jedyne do wymiany są tu buty, które najzwyczajniej w świecie mi się nie podobają :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te miłe słowa.Jestem tu nowa i cieszę się że komuś się podoba.

      Usuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba, chętnie założyłabym ją na swoją doll.
    Najbardziej podoba mi się zwiewna spódnica do której dopasowałaś przeźroczysty top. Torebka jest dopasowana i niezbędna w takiej stylizacji jednak mogłaś wymienić buty.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja ma w sobie urok. Podoba mi się dopasowanie bluzki to świetnej spódnicy, którą rzadko kto używa,ale ja uważam, że jest świetna! Ale musi być jakieś ''ale'' ;p te buty nie pasują do stylizacji, moim zdaniem są za ciężkie, oczywiście rozumiem, że to stylizacja za sm i mogłaś nie znaleźć odpowiednich butów, ale lepiej było dodać klasyczne białe lub niebieskie baletki z BASIC'a. No i oczywiście miło, że będziesz pisała na tym blogu, już nie mogę doczekać się Twoich kolejnych stylizacji. A co do tego, czy pisać z jakiego sklepu to myślę, że tak i jeszcze najlepiej, która rzecz ile kosztuje.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja w moim guście. Lubię tzw. zwiewne rzeczy. A kolor niebieski? Ubóstwiam. Spódnice jest świtna. A dopasowana do tej białej bluzeczki ( to chyba crop top) jest świetne i nadaje strojowi dziewczęcego, niewinnego uroku.
    Niezbyt pasuje mi tutaj ta torebka, ale sama nie wiem na jaką ją zamienić.
    Buty też dobrze dopasowałaś. Gdybyś wybrała balerinki lub inne buty na płaskiej podeszwie, to stylizacja zdawałaby się niekompletna.

    Oceniam : 9,99999999999999999/10

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń