niedziela, 13 kwietnia 2014

Konkurs-głosowanie!

Wybrałam 4 prace, które najbardziej przypadły mi do gustu i nie mogę się zdecydować, która praca powinna wygrać i jak powinna wyglądać zwycięska trójka. Dlatego też, postanowiłam dodać ankietkę w której będziecie głosować, na Waszych faworytów. O zdanie poproszę też: Anonimowa8899 (fundatorkę konkursu) oraz Malin_love (właścicielkę bloga)proszę o Wasze opinie w komentarzu, także ankieta nie będzie decydująca. Wszystkie osoby które się zgłosiły i są obserwatorami otrzymają ode mnie upominki :) Głosujcie i uzasadniajcie swoje decyzje w komentarzach :) Kolejność przypadkowa. 1. szklanka9
2. Katniss-ne
3. szirulejka
4. barelina 11

8 komentarzy:

  1. Do kiedy trwa ankieta ?
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  2. To znaczy jeśli chodzi o moją opinię, to może najpierw wspomnę, że przejrzałam wszystkie zgłoszenia i wydaje mi się że wybrałaś najlepsze.
    Według mnie najlepiej poradziły sobie: szklanka9 i katniss-ne, ale nie wiem która powinna zająć pierwsze a która 2 miejsce. 3 przyznałabym szirulejce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny wybór bo faktycznie wszystkie stylizacje zarówno te jak i te których nie ma tutaj są udane :)

      Usuń
  3. Wszystkie stylizacje cudowne :) Gratuluję i oddaję swój głos na ostatnią ,najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OSTATNIA ! ! !

    Na stardoll : gabadoll

    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń