poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Stylizacja

Dawno nie dodałam żadnej stylizacji, ale jakoś nic mi ostatnio nie wychodzi. Wczoraj już miałam gotową, ale popatrzyłam na nią i stwierdziłam, że jest beznadziejna, dlatego nie dodałam. Dzisiaj zaliczyłam drugie podejście, ale też nie powala. Nie jestem do końca zadowolona z efektu. Do tego żaden program nie chce ze mną współpracować. Tragedia po prostu. Z góry przepraszam za jakość obrazów.


Bluzka: Callie's Picks 13sd
Sukienka: Nelly.com 24 sd
Buty: Bez nazwy 8sd
Torebka: Voile 5sd
Kolczyki: Film Theory 5sd


I make-up:



Jeśli to oglądasz, zostaw po sobie komentarz

Sweet0Monisia

7 komentarzy:

  1. Co Ty mówisz?! Świetna stylka! Podoba mi się dobór torebki.
    Make-up też nie jest zły,ale nie w moim typie.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie masz słabą jakość ;/ Twój makijaż jest banalny. Serio taki makijaż ?Takie kolczyki tak u bierają się takie które mają 5 lvl i mają 10 lat *_* Może popracujesz najpierw nad stylizacjami jak to się robi są poradniki i wgl.Pomyśl o tym daję 0/5 :/ //Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też przecinki. A " ubierają" nie pisze się oddzielnie.

      Usuń
  3. Nie zgadzam się z Julką. Nie mam pojęcia skąd Ty wytrzasnęłaś to że takie kolczyki noszą dziesięciolatki. Poradnikami to już wgl mnie rozwaliłaś. Mózg mi strzelił po prostu. A wracając do stylizacji to jest świetna bardzo mi się podoba :) Także nie masz się czym martwić bo wyszło Ci naprawdę świetnie :) Jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się twoja twarz włącznie z makijażem. Stylizacja jest niczego sobie.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja fajna i widać, że przemyślana. Tak jak moja poprzedniczka powiedziała , ja też tak uważam, makijaż musisz jeszcze dopracować :)

    Na stardoll : gabadoll

    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja. Elegancka i zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń