środa, 23 kwietnia 2014

Must have:)

Dzisiaj do starplazy doszła nowa kolekcja Callie s Picks. Mi osobiście kolekcja bardzo przypadła do gustu i jestem z niej zadowolona.Jednak założę się że większość osób jest niezadowolona.Wynika to z tego że trafiły tam perełki które kiedyś były dużo warte np.czarna spódnica którą spotykałam po 100sd w bazarkach.A ja wam pokaże co moim zdaniem powinno się znaleźć w szafie.
         


 1.sukienka-może góra tej sukni nie jest efektowna ale za to dół jest boski.WyglÄ…da jak maxi skirt i sprawdzi siÄ™ w wielu stylizacjach.Chodź 16 sd to duża suma to moim zdaniem warto jest mieć jÄ… w szafie.
2.różowa kamizelka-jest cudna i muszę ją mieć.Kolor trochę odstrasza ale wpasuje się do eleganckich jak i do cięższych stylizacji.Uważam jednak że 14sd to trochę za dużo i mogła by być o 5sd tańsza.
3.kurteczko-narzutka-jest świetna!!!Każdy musi ją mieć.Posiada czarne części co sprawia że jest ciekawa a nie nudna.Grzech nie skorzystać.Z kolei 14sd można przeżyć.
4.czarna spódnica-to największy must have kolekcji.Kto jej nie pragną?Jest świetna!!Przyda się każdemu!!
Nie będę dużo pisać bo to każdy wie.Oczywiście 15sd za takie cudo to nic:)
5.torebka-może nie jest to jakieś cudo ale zawsze się może przydać.:)Oczywiście jest za sm (120sm) wiec jak tu nie skorzystać.
6.spodenki-są świetne,będą pasować do wielu stylizacji.Nie trzeba wielu dodatków by stylizacja z nimi była boska.Aczkolwiek 15sd to dużo i trzeba się namyśleć czy będziemy ich używać bo to nie jest mała suma.
7.kurtka-mi się podoba i tyle.Jest fajnie ułożona dzięki czemu nie jest nudna.Może te dziecinne znaczki są denne ale prawie ich nie widać.Świetne są w tej kurtce ćwieki które dodają ostrości.Aczkolwiek 18sd to mega dużo i radze się zastanowić.Ja ją kupie.

I jak się podoba post?Powinien się pokazywać?Doradziłam wam?

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta czarna spódnica z nowej dostawy Callie's Picks i chętnie ją kupię oraz czarną torebkę również z tego sklepu , a reszta niestety nie przypadła mi tak do gustu .
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, co za cudowna dostawa. O mało nie dostałam zawału kiedy zobaczyłam czarną spódnicę, niegdyś pochodzącą z Tingeling'a, na pewno ją kupię i kurtkę z brązowymi rękawami i jeszcze kilka rzeczy.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa bardzo mnie zaciekawiła i myślę że w najbliższym czasie na pewno coś kupię.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :)

    stardoll: gabadoll
    ObserwujÄ™ jako :gabisska

    OdpowiedzUsuń